חדשות

המרכז הרפואי "סורוקה": תעודות הצטיינות ופרסים כספיים ל-12 מתמחים מצטיינים

כמו כן, הוענקו תעודות הצטיינות לשלושה סטאז'רים מצטיינים; מנהל "סורוקה", ד"ר אהוד דודסון: "המתמחים שלנו הם דור העתיד של הרפואה בנגב"

תמונה קבוצתית של חלק ממקבלי תעודות ההצטיינות, עם משפחותיהם (צילום: "סורוקה")

המרכז הרפואי "סורוקה" בבאר-שבע הודיע על חלוקת תעודות הצטיינות ל-12 רופאים מתמחים מצטיינים ו-3 סטז'רים מצטיינים, שעברו בהצלחה את בחינות ההתמחות במקצועות הבסיס ובמקצועות העל. התעודות הוענקו להם בטקס חגיגי שנערך בשבוע שעבר.

בית החולים מסר, כי כיום מועסקים בו כ-300 מתמחים צעירים, שמשלבים לימודים עם עבודה קלינית. רבים מהם, לדברי בית החולים, מסומנים כ"דור העתיד" של רופאי בית החולים. ועדת ההתמחות והסטאז' שבחרה את המצטיינים מתוך כמה עשרות טפסי המלצה הדגישה, כי "המשותף להם הם מסירות ללא גבול, השקעה ואמונה שניתן ללמוד תוך אתגר, הנעה צוותית, מודל לחיקוי ומימושו של חזון".

יחד עם תעודות ההוקרה למצטיינים חולקו גם פרסים כספיים, מתנה משותפת של המרכז הרפואי, אוניברסיטת בן גוריון ו-ועדת ההתמחות והסטאז'. בראש הוועדה עומד פרופסור אייל שיינר, והיא כוללת גם את ד"ר אורי יואל (יו"ר ועדת הסטאז') וקרן ממן (מזכירת היחידה).

ד"ר ניצה היימן-נוימן: "השנה דורג המרכז הרפואי בין ארבעה בתי החולים המבוקשים ביותר לתקופת הסטאז' מתוך כלל בתי החולים בארץ"

ד"ר ניצה היימן-נוימן, סגנית מנהל המרכז הרפואי שאחראית לנושאי ההתמחות והסטאז', העניקה לרופאים שעברו את מבחני שלב ב' בהתמחות גם שי מטעם בית החולים.

12 המתמחים המצטיינים הם:

אושרית זילברשטיין, מחלקת ילדים א' (משמשת גם כמתמחה ראשית בחטיבה לרפואת ילדים); יפתח שגיא, פנימית ו'; צחי סלוצקי, פנימית א' (משמש כמתמחה ראשי בחטיבה לרפואה פנימית); אפרת שפיגל, נשים א' (גם מתמחה ראשית בחטיבה למיילדות וגינקולוגיה); דינה קלצרובה, רדיולוגיה; טל רפאלי יהודאי, נשים ב' (משמשת גם כמתמחה ראשית בחטיבה למיילדות וגינקולוגיה); עזריאל עמית, נוירוכירורגיה; אור קפלן, ילדים ד' (מתמחה ראשי בחטיבה לרפואת ילדים); לאוניד רודרמן, ניתוחי לב וחזה; עארף אלצנאנארה, פנימית ה'; יואב ביחובסקי, הרדמה; איתי לביא, רפואת עיניים.

שלושת הסטז'רים המצטיינים הם תומר קוטק (שהתחיל התמחות במחלקה לכירורגית לב חזה), צור אבישי ויונתן סרלין.

ד"ר היימן-נוימן ציינה, כי "השנה דורג המרכז הרפואי בין ארבעה בתי החולים המבוקשים ביותר לתקופת הסטאז' מתוך כלל בתי החולים בארץ. בוגרים רבים רוצים לקבוע את עתידם בסורוקה - גם מקרב בוגרי בית הספר לרפואה בבאר שבע אבל גם מבתי ספר לרפואה אחרים בישראל".

ד"ר אהוד דודסון, מנהל "סורוקה", אמר בטקס: "כל אחד מאתנו חווה שלבים לא פשוטים בקריירה הרפואית. אנו כאן כדי לחגוג שלב נוסף שעברתם. המתמחים שלנו הם דור העתיד של הרפואה בנגב והמשאב האנושי הוא התשתית החשובה ביותר בבית החולים".

בהתייחסו לדו"ח משרד הבריאות בנושא מדדי האיכות שהתפרסם באחרונה, אמר ד"ר דודסון: "בתחום האיכות הרפואית אין פשרות. חייבים להיות הכי טובים. המחויבות שלנו להיות בית חולים מוביל, והעמידה ביעדי המדדים של משרד הבריאות, מביאה אותנו לשם, גם בזכות עבודתם של המתמחים בבית החולים".

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "סורוקה",  תעודות הצטיינות,  התמחות,  סטאז',  פרסים
תגובות

ברכות חמות לבית חולים סורוקה על תפארת המצטיינים שלו.