חדשות

דיווח: נשות הדסה מחדשות את ועדת האיתור למנכ"ל בית החולים

בארגון, שהוא הבעלים של המרכז הרפואי הירושלמי, יש תחושה שמנכ"לי הבריאות והאוצר התעלמו מפנייה שנשלחה אליהם לפני שבוע. תסבוכת נוספת בסאגת מינויו של פרופסור זאב רוטשטיין לתפקיד

שביתה בבתי החולים. צילום אילוסטרציה: פלאש 90

הנשיאה היוצאת של ארגון נשות "הדסה", הבעלים של המרכז הרפואי בירושלים, הורתה אתמול (יום ד') ליו"ר דירקטוריון "הדסה" ארז מלצר להקים מחדש את ועדת האיתור לתפקיד המנכ"ל הקבוע של "הדסה" שתפקידה יהיה לחפש מועמדים אחרים, על כך מדווח הבוקר (יום ה') היומון "כלכליסט".
הסיבה: פג האולטימטום (שבוע) שהציבו נשות "הדסה" למנכ"לי משרד הבריאות והאוצר, להכרעה סופית בדבר אישור מינויו של המועמד היחיד כיום לתפקיד הזה, פרופסור זאב רוטשטיין, מנכ"ל "שיבא".

את מועמדותו - אותה העלה ודוחף סגן שר הבריאות יעקב ליצמן - כבר אישר דירקטוריון הדסה, אבל מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב ומנכ"ל האוצר שי באב"ד צריכים להעניק מצדם את אישורם וגם להעביר את נימוקיהם להחלטה הזאת, למשנה ליועץ המשפטי לממשלה, על פי דרישתה.

בדיווח נמסר כי ההוראה להקמת ועדת האיתור חדשה מטעם דירקטוריון הדסה היא המשך למאמצים לדחוף את נציגי המדינה להכריע סוף-סוף בסוגית מינויו של פרופסור רוטשטיין וזאת נוכח התחושה שיש לארגון נשות הדסה ,כי פנייה קודמת, נתקלה בהתעלמות ההוראה לחדש את פעילות ועדת האיתור מוסיפה תסבוכת לכל פרשת מינוי המנהל הקבוע ל"הדסה", מה שגם עלול לעכב את המינוי אם יאושר בסופו של דבר.

משרד האוצר מסר בתגובה לפניית העיתון : "ועדת האיתור בראשותם של מנכ"לי משרדי האוצר והבריאות ראיינה את פרופסור רוטשטיין לתפקיד מנכ"ל בית החולים הדסה, זאת לאחר המלצת דירקטוריון בית החולים. הוועדה תמסור את המלצתה בימים הקרובים".

על-פי הדיווח שני המנכ"לים לא החליטו רשמית מה וכיצד ימליצו אבל ההנחה היא שבר-סימן-טוב תומך במינוי כי פרופסור רוטשטיין הוא גם המועמד המועדף על סגן השר ליצמן וגם באב"ד יתמוך במינוי.

נושאים קשורים:  חדשות,  "נשות הדסה",  פרופ' זאב רוטשטיין,  דירקטוריון הדסה,  המרכז הרפואי "הדסה"
תגובות
אנונימי/ת
30.07.2015, 20:58

הרב הרשקוביץ מתאים ביותר. בעבר התערב בהשמות יקרות .