חדשות

"סורוקה" והמערך הקרדיולוגי ב"קפלן" זכו בפרס האיכות והמצוינות

תוכנית הפרס על שם יצחק רבין בוצעה השנה בשיטת דירוג חדשה; צל"שים הוענקו גם למרפאות אזוריות של חיל רפואה ולמטה משרד הבריאות

המרכז הרפואי "סורוקה" בבאר-שבע והמערך הקרדיולוגי בבית החולים "קפלן" ברחובות זכו בפרס לאיכות ומציונות במגזר הציבורי מטעם משרד ראש הממשלה. הפרס נושא את שמו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין .

פרופ' קובי ג'ורג', מנהל המערך הקרדיולוגי, וד"ר עודד אייזנברג, מנהל יחידת הצנתורים בקפלן (צילום: "קפלן")

מימין: פרופ' קובי ג'ורג', מנהל המערך הקרדיולוגי, וד"ר עודד אייזנברג, מנהל יחידת הצנתורים בקפלן (צילום: "קפלן")

"תוכנית המדרג למצוינות", שבסיומה מוענקות תעודות ההוקרה והפרס, מנוהלת בידי נציבות שירות המדינה. השנה לראשונה לא נעשתה במתכונת של תחרות, כפי שבוצעה בשנים קודמות (החל מ-1996). הפרסים הוענקו לגופים המצטיינים שנבחרו, על-פי ניקוד מורכב מאד, תוך חלוקה לשלוש קטגוריות, כשבכל אחת מהן הוענקו כוכבים (5, 4, , 3 וכו') על ידי ועדת שיפוט שבראשה עמד סגן הנשיא בדימוס של בית המשפט המחוזי בירושלים, עזרא קמא.

המרכז הרפואי סורוקה זכה לחמישה כוכבי כסף, והמערך הקרדיולוגי של בית החולים קפלן זכה בארבעה כוכבי כסף.

מבין הגופים הקשורים בתחום הבריאות והרפואה הוענקו תעודות-פרס גם לשתי מרפאות אזוריות (מרפ"א) של חיל הרפואה בצה"ל – למרפ"א הבירה בירושלים (כוכב כסף 1) ובדרום ( כוכב זהב 1) וכן למשרד הראשי של משרד הבריאות (2 כוכבי כסף). טקס הענקת הפרסים נערך בשבוע שעבר במעמד שר הרווחה מאיר כהן, נציב שירות המדינה עו"ד משה דיין והשופט בדימוס קמא.

בראש המערך הקרדיולוגי בבית החולים "קפלן" עומד פרופסור קובי ג'ורג'. ועדת הפרס מצאה להדגיש את
"התמקדותו בצרכי המטופל מבחינה מקצועית, בתודעת השירות והאנושיות ובתוצאות הקליניות והמחקריות העומדות בפרמטרים בינלאומיים מתקדמים ביותר".

המערך הקרדיולוגי מאגד את המחלקות והמרפאות הקרדיולוגיות בקפלן ואת יחידת ניתוחי החזה הפועלים תוך "הענקת כיסוי מלא" עם 14 מרפאות הקהילה המקושרות לבית החולים ופרושות על כל האזור שבין נס ציונה לאשקלון.

פרופסור ג'ורג', שקיבל לידיו את תעודת הפרס, הדגיש: "אני גאה מאוד בכל אחת ואחד מהרופאים האחיות והעובדים במערך הקרדיולוגי בקפלן. הזכייה בפרס הנכבד מהווה נדבך נוסף ותומך בגישה המרכזית שלנו המציבה את טובתו הרפואית של המטופל בראש סדר העדיפויות".

להורדת הרשימה המלאה של מקבלי פרסי האיכות והמצוינות למגזר הציבורי לחצו כאן

נושאים קשורים:  חדשות,  משרד ראש הממשלה,  המרכז הרפואי "קפלן",  פרס המצוינות ע"ש יצחק רבין,  פרופסור קובי ג'ורג',  ד"ר קובי ג'ורג',  המרכז הרפואי "סורוקה"
תגובות
עדו תמרי
06.10.2014, 23:19

ברכותי לפרופ' ג'ורג' על ההישג הגדול.
בהזדמנות זאת אני פונה לכב' שרת הבריאות בהמלצה למקד את המרכז הרפואי קפלן כמרכז רפואי זירתי בדומה למרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע שיתן מענה אישפוזי רב- תחומי לאוכלוסיה
מאשקלון בדרום ועד ראשון לציון בצפון, ורמלה-לוד במזרח ובכך תמנע בנית בית חולים מיותר באשדוד.