חדשות

לראשונה בישראל: תקציר נייר עמדה לטיפול בטסטוסטרון מוגש לרופאים בוידאו

מטרת הפרויקט: העלאת המודעות לאבחון וטיפול בחוסר בטסטוסטרון בקרב גברים

14.09.2014, 16:57

בימים הקרובים יושק פרויקט וידאו חדש ויוצא דופן מבית היל"ם – החברה הישראלית להפרעות בתפקוד המיני, חברה מדעית בהסתדרות הרפואית בישראל (הר"י)– במסגרתו הופקו סדרה של שלושה סרטונים קצרים המסכמים את עיקרי נייר העמדה הראשון מסוגו שהוציאה החברה באפריל השנה  – לטיפול בחסר בטסטוסטרון בקרב גברים.

באפריל השנה ראה אור נייר עמדה ראשון מסוגו  לרופאים, שנכתב על ידי מומחים לנושא, חברי החברה הישראלית להפרעות בתפקוד המיני בהר"י. נייר העמדה מופץ בימים אילו בקרב רופאי משפחה ורופאים אחרים הנתקלים בבעיות גיל המעבר בקרב מטופליהם הגברים, (ולינק אליו ניתן למצוא בנוסף לאתר דוקטורס אונלי גם באתר היל"ם. חברי הועדה שנטלו חלק בכתיבת הנייר הינם: ד"ר אריק שכטר (יו"ר הועדה) ד"ר אורי גור, פרופ' אילן גרינולד, פרופ' אלכס גרינשטיין, ד"ר רענן טל ופרופ' משה שלו.

ד"ר שכטר: " המדיום כידוע הוא המסר – והמסר שלנו הוא אחד - העלאת המודעות לבעיה שכיחה - שעד היום לא קבלה מספיק חשיפה בקרב הרופאים

פרופ' אילן גרינוולד, יו"ר היל"ם: "מטרת הפרויקט הינה הגברת המודעות, ובעיקר הנגשת המידע לרופאי המשפחה ולרופאים אחרים המטפלים בבעיות שכיחות אלה הנגרמות עקב חוסר בטסטוסטרון. בעידן המידע, שהוא גם העידן הידגיטלי , חשוב לא רק עצם יצירת המידע - אלה גם אופן הנגשתו, ועל כן החלטנו להפיק את הסרטונים הקצרים הללו - שיועלו בקרוב גם לאתר החברה וכן ישלחו לתיבות הדוא"ל של כלל הרופאים המטפלים והמתעניינים בנושא".

בצילומי פרויקט הוידאו השתתפו ד"ר אריק שכטר, גזבר היל"ם ויו"ר הוועדה לכתיבת נייר העמדה, וד"ר רענן טל, אורולוג בכיר ומחברי הועדה שחיברה את נייר העמדה. ד"ר שכטר: " המדיום כידוע הוא המסר – והמסר שלנו הוא אחד - העלאת המודעות לבעיה שכיחה - שעד היום לא קבלה מספיק חשיפה בקרב הרופאים. אנחנו מלאי תקווה שההשקעה הרבה שלנו ביצירת נייר העמדה יחד עם פרויקט הוידאו שילווה אותו – יוסיפו למודעות ולידע של קהל המטפלים בתחום. בסופו של דבר המטרה היא אחת - להביא בדרך זו לאיכות חיים גבוהה יותר בקרב גברים רבים הסובלים מבעיה - שבאבחון מתאים ובטיפול נכון - ניתנת בהחלט לפתרון".

לצפיה בסרטון הראשון:

שכיחות, סימפטומים וחשיבות הטיפול - ד"ר אריק שכטר

נושאים קשורים:  חדשות,  וידאו,  טסטוסטרון,  היל"ם
תגובות