חדשות

סגנית ראש ממשלת סין: "אפעל להגדלת השת"פ עם בתי חולים בישראל"

ליו יאדונג, המבקרת בימים אלה בישראל, התארחה במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה והתעניינה בנושאי טראומה ובהיערכות בית החולים לשעת חירום

סגנית ראש ממשלת סין, ליו יאנדונג, העומדת בראש משלחת רמת דרג מארצה שכוללת את שרת הבריאות הסינית, שרי החינוך והמדע ואחרים המבקרים בימים אלה בישראל, סיירה אתמול (יום ד') במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. האורחים התעניינו במיוחד בהיערכות בית החולים לשעת חירום ולמתן הטיפולים הרפואיים הנדרשים לנפגעי טראומה. כמו כן, ביקרה המשלחת בבית החולים התת-קרקעי לשעת חירום שנחנך באחרונה ברמב"ם.

לדברי בית החולים, ליו גילתה עניין רב במיוחד באופן הניהול של בית החולים ובתוכניותיו לעתיד. בית החולים מסר, כי סגנית ראש ממשלת סין אמרה כי ""תפעל להגדלת שיתופי הפעולה בין בתי חולים בסין לבין המוסדות הרפואיים המקבילים בישראל ובפרט עם המרכז הרפואי רמב"ם" וכי הזמינה את מנהל רמב"ם, פרופסור רפי ביאר, ורופאים נוספים, לבקר בקרוב בסין כדי לבסס את שיתופי הפעולה המתוכננים.

פרופסור ביאר אמר, כי מה שעורר עניין רב במיוחד אצל האורחים מסין היה השילוב בין רפואה, הוראה ומחקר וחיבורו של בית החולים לטכנולוגיה רפואית מתקדמת.

תצלומים מהביקור (צילום: פיוטר פליטר / רמב"ם):

IMG_6070 IMG_6089 IMG_6265 IMG_6285

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "רמב"ם",  סין,  פרופ' רפי ביאר,  סגנית ראש ממשלת סין,  שיתופי פעולה בינ"ל
תגובות