חדשות

שלושה מינויים חדשים לרופאים בכירים במרכז הרפואי "הלל יפה"

מינויים חדשים לניהול היחידה לכירורגיית כלי דם, המכון לגסטרואנטרולוגיה והשירות לבריאות הנפש לילדים ונוער בבית החולים בחדרה

שלושה רופאים בכירים במרכז הרפואי "הלל יפה" שבחדרה מונו לתפקידי ניהול בתחומים: כלי דם, גסטרואנטרולוגיה ובריאות הנפש ילדים, בעקבות פרישה לגמלאות של המנהלים הקודמים.

ד"ר עופר גלילי (צילום: "הלל יפה")

ד"ר עופר גלילי (צילום: "הלל יפה")

ד"ר עופר גלילי מונה למנהל היחידה לכירורגיית כלי דם. הוא החליף בתפקיד את ד"ר איסק פורטנוי, שפרש לגמלאות. ד"ר גלילי הוא בוגר הפקולטה לרפואה של הטכניון בחיפה, התמחה בכירורגיה כללית בבית החולים "בני ציון" ובכירורגיית כלי דם בבית החולים "כרמל" שבחיפה. במהלך התמחותו שילב שנתיים של עבודת מחקר מדעית שעסקה במחלות כלי דם, אותה ביצע ב"מאיו קליניק" בעיר רוצ'סטר שבמדינת מינסוטה. כמו כן סייע להקים את השירות לכירורגיית כלי דם בבית החולים "פוריה" בטבריה.

ד"ר יעל קופלמן (צילום: "הלל יפה")

ד"ר יעל קופלמן (צילום: "הלל יפה")

ד"ר יעל קופלמן מונתה למנהלת המכון הגסטרואנטרולוגי. ד"ר קופלמן שימשה בשלוש השנים האחרונות כמנהלת היחידה לאנדוסקופיה פולשנית במכון לגסטרואנטרולוגיה ב"הדסה" עין כרם. גם היא בוגרת לימודי רפואה בטכניון בחיפה. התמחתה ברפואה פנימית בבית החולים "רמב"ם", המשיכה להתמחות בגסטרואנטרולוגיה ב"הלל יפה" ובאופן ספציפי בתחום האולטרה-סאונד האנדוסקופי. השתלמה בחינוך רפואי בארה"ב. שימשה סגנית מנהל המכון לגסטרואנטרולוגיה ב"הלל יפה" עד 2010. ד"ר קופלמן החליפה בתפקידה החדש את את פרופסור צבי פיירמן, שפרש לגמלאות בחודש שעבר.

ד"ר טטאניה אברט (צילום: "הלל יפה")

ד"ר טטאניה אברט (צילום: "הלל יפה")

ד"ר טטיאנה אברט מונתה למנהלת השירות לבריאות הנפש לילדים ונוער. היא מומחית לפסיכיאטריה במבוגרים ומומחית לפסיכיאטריה של הילד והנוער. ד"ר אברט היא בוגרת לימודי רפואה באוניברסיטת חברובסק ברוסיה. את לימודי ההמשך בפסיכיאטריה של המבוגר והילד ביצעה באוניברסיטת תל אביב, וסיימה התמחויותיה בפסיכיאטריה של המבוגר ובפסיכיאטריה של הילד, במרכז לבריאות הנפש באר יעקב-נס-ציונה, שם שימשה כרופאה בכירה ורופאה ראשית במחלקת הילדים. עד לאחרונה ניהלה את המרפאה לבריאות הנפש לילדים ונוער בלוד ובימים אלו היא מסיימת לימודי תואר שני בניהול מערכות בריאות, באוניברסיטת בר-אילן. ד"ר אברט החליפה בתפקידה ב"הלל יפה" את ד"ר עינת אלקבץ, שפרשה לגמלאות.

נושאים קשורים:  חדשות,  ד"ר טטיאנה אברט,  ד"ר יעל קופלמן,  ד"ר עופר גלילי,  המרכז הרפואי "הלל יפה"
תגובות
תמרה ויריאנסקי
19.06.2014, 14:54

הי טאניה
אני אמא של אלאנה ויריאנסקי יש לנו מקרה חרום
תתקשרי בבקשה 0542037520 תמרה או 0507435685 אלכס
תודה