חדשות

יושב ראש חדש מונה לאיגוד הישראלי לרפואה פיזיקלית ושיקום

ד"ר יולי טרגר מביה"ח "לוינשטיין" יחליף את ד"ר צאקי זיו-נר

האיגוד הישראלי לרפואה פיזיקלית ושיקום, פועל מטעם ההסתדרות הרפואית בישראל ומאגד בתוכו את רופאי השיקום, מומחים ומתמחים, בחר בסוף מאי בד"ר יולי טרגר מבית החולים "לוינשטיין" ברעננה, כיו"ר החדש של האיגוד. הוא החליף בתפקיד את ד"ר יצחק (צאקי) זיו נר מהמרכז הרפואי "שיבא".

ד"ר יולי טרגר (צילום: ביה"ח לוינשטיין)

ד"ר יולי טרגר (צילום: ביה"ח לוינשטיין)

ד"ר טרגר היה חבר ועד איגוד השיקום הישראלי בין השנים 2002-2009 וכיהן כגזבר האיגוד. משנת 2003 הוא משמש יו"ר ועדת הבחינה להתמחות ברפואת שיקום מטעם המועצה המדעית של הר"י. משנת 2006 הוא חבר בוועד הפועל ונציג של רופאי השיקום בוועד של האיגוד הבינלאומי ( ISPRM) לרפואה פיזיקלית ושיקום.

ד"ר טרגר עובד בבית החולים לוינשטיין משנת 1991. לאחר שסיים התמחות ברפואת שיקום שימש כרופא בכיר וכסגן מנהל בית החולים ומאז כשנה - מנהל המחלקה לשיקום אורתופדי ב"לוינשטיין".

בנוסף מרצה ד"ר טרגר בחוג לרפואת שיקום בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב. בין השנים 2005-2009 שימש יו"ר ועדת לימודי ההמשך ומרכז הקורס ברפואת שיקום, בבית הספר ללימודי המשך ברפואה של הפקולטה.

נושאים קשורים:  חדשות,  בית החולים לוינשטיין,  רפואה פיזיקלית ושיקום,  הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל-אביב
תגובות
ד''ר משה פרסון
20.06.2013, 20:22

ברכות לבביות לד''ר טרגר לרגל יבחרו לתפקיד רם! מאחלים הצלחה במילוי תפקידך החדש.בשם עובדי השיקום של ב''ח אלישע, ד''ר משה פרסון

אפי שמש
24.06.2013, 09:52

מזל טוב ובהצלחה בתפקידך החדש!
מקווים לשיתוף פעולה איתך בעתיד.
מאת אפי שמש
מנהל שרות
מדיספק - יצרנית מכשירי גלי הלם

אוביץ"
19.09.2013, 11:33

שלום לד"ר יולי טרגר
בבקשה ליצאור איתי קשר ,מדובר בשיקום שלי בבית חולים לווינשטין ,ולא רק שם . אני אקרת בית נכה ,מטופלת בטרופות קשות ,אינפוזיות ,זריקות תחת שיקוף ,ועוד ועוד .אני לא ויתרתי על סודיות רפאוית שלי לכן לא יכולה לכתוב יותר ,אבל יש ביה רצינית -אם כל הכבוד המגיע לכל רופא--עם הרופאים של ביטוח לאומי .לא איתכן שכל הרופאים המטפלים בי מאז הרמה שנים ,הפיזיאוטרפיסתים,הרופאים בשיקום אורטופדי בבית חולים לוינשטין,אסותה,איכילוב עם שמות כמו ד"ר בריל ,פרופ,איסקוב,ד"ר מנדלוביץ",מרפאות כאב "לא שבים" "לא יודעים כלום "
רק איזה מתמכה מזה שנה של ועדה נכות כללית ,הלא בודק פיזית,לא שואל או מקשיב למה פניתי ,לא מסתקל ב"טונה"של אסמכטוט רפאיות -לאפך אחרי שמודה שהמלוה שלי לא ע"וד ויצה מן החדר לזמן ממושך וטחרי שחוזר(כנירא קיבל אז "הוראות")אומר לי ללכת ,הטופס שלפנו נישאר רק אחרי שהחתים איתי .לבקשתי המנהלת של ביטוח לאומי הרצלייה נותנת לי "חוות דעת"של אותו רופא --אני שואלת מבוסס על מה? בבקשה להיתקשר אלי ואז אני מביה כל העובדות
תודה

אוביץ"
19.09.2013, 11:34

טל-09-9508445