חדשות

ד"ר גד סגל מונה למנהל המחלקה הפנימית החדשה בשיבא

בעבר היה רופא ראשי במחלקה פנימית בשיבא ולאחר מכן היה סגן מנהל מחלקה פנימית באיכילוב

ד"ר גד סגל שהיה עד כה סגן מנהל מחלקה פנימית במרכז הרפואי איכילוב תל-אביב, חזר לשיבא כדי לנהל את המחלקה הפנימית החדשה במרכז הרפואי בתל-השומר – פנימית ט' – שנחנכה בבניין השיקום למבוגר. מערך הפנימיות בשיבא מונה עתה שבע מחלקות.

ד"ר סגל (נשוי + 3 ילדים) נולד ב-1969. הוא סיים לימודי רפואה באוניברסיטת תל אביב, התמחה ברפואה פנימית בשיבא והיה רופא ראשי במחלקה פנימית ג' במשך 4 שנים. לאחר כשנתיים בתפקיד סגן מנהל מחלקה פנימית באיכילוב, הוא חזר עתה לשיבא לנהל את המחלקה החדשה עם סגניתו ד"ר איריס קלירס.

ד"ר גד סגל

ד"ר גד סגל

בפנימית ט' 38 מיטות, 9 מהן מיועדות לחולים הזקוקים לטיפול נמרץ ולהשגחה צמודה, ובמרבית החדרים מאושפזים שני חולים. המחלקה משמשת כמחלקת הדרכה המסונפת לבית הספר האקדמי לסיעוד.

עם כניסתו לתפקיד אמר ד"ר סגל: "בפנימית ט' נשים דגש על שני תחומים עיקריים: אבחנה והוראה. אנו מאמינים כי הסתכלות כוללנית על המטופל, בהקשר הגופני והנפשי שלו, מאפשרת לאבחן את מחלתו בצורה הטובה ביותר. נתחייב למתן השירות הטוב ביותר במישור המקצועי-רפואי והסיעודי וגם בתחום יחסי אנוש".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  גד סגל,  המרכז הרפואי "שיבא",  המרכז הרפואי איכילוב-תל אביב
תגובות
בקרמן ישראל
17.04.2013, 10:46

אכן כן ,המוטו של דר סגל -שהצהיר בכניסתו לתפקיד
ניראה בברור במחלקה הן כלפי החולים
ובני המישפחה , היתנהגות אנושית ,סובלנית
והחשוב מיכל מיקצועית .לכן אני מקווה שירבו אנשים
כמותו בעמדות ניהול

אורלי אהרוני
16.01.2015, 16:19

אחי מאושפז בפנימית ט' ואני נותת פה משוב מניסיון אישי,אכן ד"ר סגל נאה דורש ונאה מקיים. הוא מיישם את ההתחייבות שלו לטיפול מקצועי מבחינה סיעודית ורפואית וגם מבחינת יחסי האנוש.
אחי הגיע למחלקה במצב קשה,והוא מאושפז במחלקה מזה מספר שבועות. אני מוכרחה לומר כי ד"ר סגל עושה כל שניתן לאבחן נכון את מקור הזיהום,תוך שהוא מתייחס אלינו ,המשפחה בכבוד וברגישות.
כן ירבו כמותו!!!