חדשות

ליצמן: "אני מסכים לחלוטין עם עמדת הר"י בנושא מיסוי המענקים"

סגן השר היה הראשון בסדרת אורחיה של ההסתדרות הרפואית, לקראת הבחירות לכנסת. המפגשים מיועדים להתיחסותם של הבכירים השונים לנושאים הנוגעים למערכת הבריאות

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, הבהיר אתמול (יום ב) כי הוא מסכים לחלוטין עם עמדתה של ההסתדרות הרפואית בסוגיית המיסוי על המענקים שהובטחו לרופאים במקצועות המצוקה ולאלו שעברו לעבוד בפריפריה. המענקים נקבעו במסגרת הסכם השכר האחרון שנחתם עם הר"י.

ליצמן היה אורח ההסתדרות הרפואית בראשון בסדרת המפגשים שהיא יזמה עם בכירי המערכת הפוליטית ומועמדי מפלגות לקראת הבחירות לכנסת – כשכל המפגשים מוקדשים לנושאים הנוגעים למערכת הבריאות ומקצועות הרפואה בישראל.

סגן השר הבהיר כי הוא מקווה שסוגיית מיסוי המענקים תיפתר אחרי הבחירות. כן הביע הערכתו כי לאחר הבחירות יחל הפיילוט שבו יופחתו שעות המשמרת של המתמחים. בנושא אחר אמר ליצמן כי לדעתו צריך להגדיל את שכר הרופאים ואחת הדרכים היעילות לשם כך היא באמצעות הרחבת תיירות המרפא. כן אמר סגן השר כי יש צורך להוסיף מכשירי MRI לבתי החולים ברחבי הארץ.

ליצמן ציין כי לדעתו ההסכם שהושג עם הרופאים בתום המאבק הממושך שלהם בקיץ האחרון הוא הסכם טוב "וגם שעון הנוכחות רק עשה טוב לרופאים". כמו-כן הביע דעתו שההסכם נותן מענה הולם גם לרופאי הפריפריה. "אני רואה עין-בעין עם הר"י את כל מה שקשור למענקים - הם הוכיחו את עצמם ואפעל גם בקדנציה הבאה לשמר אותם עבור מקצועות המצוקה", אמר סגן השר. הוא העריך כי יקבל שוב את תיק הבריאות בממשלה הבאה ומתח ביקורת חריפה על המפקח על הביטוח במשרד האוצר ואמר עליו שאיננו דואג לציבור ולא דואג לחולים.

משתתפי הפגישה החמיאו לליצמן על תפקודו לצד טענות שהעלו על עומסים כבדים במחלקות ומחסור ברופאים וכן על הזנחה ארוכת שנים של טיפות החלב.

נושאים קשורים:  חדשות,  מענק לרופאים בפריפריה,  שר הבריאות יעקב ליצמן,  ההסתדרות הרפואית בישראל
תגובות
dyedbattdito
29.03.2014, 17:15

The highest and ideal hedge deal with 1. 3 trillion bucks much like the particular recent record. Soon after undergoing an undesirable financial disaster, these kind of will probably recoverable at a excellent pace. They're attracting additional shareholders as well as supplying much better in addition to greater attain upon investment. Don't think everyone?