חדשות

פרופסור בלומנפלד מרמב"ם מונה לחבר מערכת העיתון לאנדוקרינולוגיה קלינית

פרופסור בלומנפלד הוא חבר במערכות עיתונים מקצועיים אחרים בתחומי הפוריות והעקרות, הגינקולוגיה והמיילדות

פרופסור זאב בלומנפלד, רופא בכיר במחלקת נשים ומיילדות במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה מונה לחבר מערכת העיתון JCEM) The Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism). המינוי הוא לארבע שנים.

פרופסור בלומנפלד מחזיק בתפקידים דומים במערכות העיתונים המקצועיים Fertility & Sterility
ו-European J. Obstetrics Gynecology & Reproductive Endocrinology. הוא גם עורך ראשי ב-Clinical Medicine Insight: Reproductive Health.

פרופסור זאב בלומנפלד (באדיבות דוברות רמב"ם. צילום:פיוטר פליטר)

פרופסור זאב בלומנפלד (באדיבות דוברות רמב"ם. צילום:פיוטר פליטר)

פרופ' בלומנפלד הוא בוגר הפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה בירושלים. הוא התמחה במיילדות וגינקולוגיה ברמב''ם, ובפוריות ואנדוקרינולוגיה של הרבייה באוניברסיטת קליפורניה, בסן-פרנסיסקו. הוא עוסק בטיפול בזוגות פוריים, במניעת הפלות חוזרות ובהשראת יצירת זרע אצל גברים אזואוספרמיים באמצעות טיפול במשאבה פולסטילית. הוא גם מטפל בהפרעות ביוץ ובעודף הורמונים זכריים אצל נשים, בשעור יתר ובתסמונת השחלות הפובליציסטיות ובהשלכותיה האפשריות על סוכרת ומחלות לב וכלי דם בעתיד.

תחומי מחקריו העיקריים הם מניעה וצמצום הנזק השחלתי מכימותרפיה לנשים צעירות הסובלות מלימפומות, מזאבת אדמנתית מערכתית ("לופוס") וממצבים נוספים המצריכים טיפולים כימותרפיים. עד כה פרסם יותר מ-150 מאמרים בעיתונים הרפואיים המובילים.

נושאים קשורים:  חדשות,  אנדוקרינולוגיה,  פוריות,  המרכז הרפואי "רמב"ם",  פרופסור זאב בלומנפלד
תגובות