חדשות

כנס המאה: הר"י מציינת מאה שנים להיווסדה בסידרת אירועים

האירועים יחלו ב -10 בדצמבר בערב, ימשכו מספר ימים וישתרעו על פני מספר מקומות. יגיעו גם אורחים מחו"ל, ממפעל חברות החוץ (מח"ח) של הר"י

כנס המאה – "100 שנים של התפתחות ופריצות דרך" שמארגנת הר"י יחד עם מח"ח (מפעל חברות החוץ של ההסתדרות הרפואית), יתקיים מ-10 עד 14 בדצמבר ויכלול סדרת אירועים רפואיים וחברתיים. הכנס ייערך באזור תל אביב (המרכז הרפואי שיבא), באר-שבע (סורוקה ואוניברסיטת בן-גוריון), ירושלים ועפולה (המרכז הרפואי העמק). סדרת האירועים משתלבת בתכניות הר"י, המציינת מאה שנים להיווסדה.

ב-11 בדצמבר,  ייערך יומו הראשון של הכנס, בשיבא.  בין הדוברים: ד"ר ליאוניד אידלמן שירצה בכנס על מאה שנים להר"י, היסטוריון הרפואה הישראלית פרופסור נסים לוי ירצה על הרגעים היפים של רופאי א"י. במושב השני באותו יום ירצה פרופסור יהודה שינפלד על מאה שנות מחקר רפואי בישראל וראשי איגודים מדעיים שונים יציגו סקירות על המקצועות הרפואיים בעבר ובעתיד: ד"ר דרור דיקר (רפואה פנימית), פרופסור משה בן-עמי (נשים), פרופסור מתי ברקוביץ (ילדים), פרופסור שלמה וינקר (משפחה), פרופסור חנא גרזוזי (עיניים) ופרופסור משה קוטלר (פסיכיאטריה).

ביום השני לכנס (בבאר שבע) מתוכננת נטיית יער ופעילות בסורוקה. ביום השלישי – ביקור ביד ושם, מיני סימפוזיון על רפואה ושואה וטקס הדלקת נר יזכור, וביום הרביעי ביקור בכפר נהר הירדן ובבית חולים העמק.

להרשמה לכנס לחץ כאן
לתכנית המלאה לחץ כאן

נושאים קשורים:  חדשות,  כנס המאה,  ההסתדרות הרפואית בישראל,  פרופ' ליאוניד אידלמן
תגובות