חדשות

תכנית "רופא חוקר" תונהג השנה במרכז הרפואי בני ציון בחיפה

החל מהשבוע יכולים מתמחים, סטאז'רים וסטודנטים מצטיינים לרפואה להגיש את מועמדותם לתכנית, שנועדה להכשיר את דור העתיד של מנהלי היחידות והמחלקות בבית החולים

תכנית חדשה – "רופא חוקר" – תונהג השנה בבית החולים בני ציון בחיפה. מתמחים, סטאז'רים וסטודנטים מצטיינים לרפואה יכולים להגיש את מועמדותם לתכנית. בית החולים מסר כי מטרת התכנית לעודד מצוינות ברפואה. בית החולים יעניק למשתתפי התכנית במשך חמש שנים ליווי אקדמי וכלכלי, חניכה אישית והקצאת אמצעים לתחום המחקר שמשתתף התכנית יבחר לבצע. נוסף לכך תינתן למשתתפים תמיכה מערכתית הכוללת התנסות בהובלת פרויקטים בבית החולים ופיתוח יכולות מנהיגות.

הסיוע הכספי שמשתתפי התכנית יקבלו להשלמת לימודים ו/או השתלמות יהיה בהיקף של 8,000-6,000 דולר, הודיע דובר בית החולים בחיפה. כמו כן תתקיים פעילות קבוצתית להרחבת ההשכלה הרפואית ופיתוח החשיבה בתמיכת בית החולים. משתתפי התכנית יזכו לתנאים מועדפים מבחינת עבודות המחקר, השתתפות בכנסים, פרסומים, הרצאות וסמינרים.

מנהל הפרויקט הוא מנהל מחלקת הילדים והמעבדה למיקרוביולוגיה בבני ציון, פרופסור יצחק סרוגו. הוא הדגיש כי נוסף לתמיכה הנרחבת יוכלו משתתפי התכנית להגיש בקשות למימון השתתפות בכנסים ובהשתלמויות בחו"ל לתקופה של עד שנתיים, לקבל מלגות לביצוע פרויקטים מחקריים וניהוליים ולהתמודד על פרסי מחקר המחולקים אחת לשנה.

פרופסור יצחק סרוגו, מנהל מחלקת הילודים במרכז הרפואי "בני ציון" (צילום: ליאל פוקס)

פרופסור יצחק סרוגו, מנהל מחלקת הילודים במרכז הרפואי "בני ציון" (צילום: ליאל פוקס)

מנכ"ל בני ציון, ד"ר אמנון רופא, אמר כי מטרת התכנית לפתח את דור העתיד של הרפואה בבית החולים, ולשם כך הוקצו תקציבים נרחבים למתמחים. "כך נוכל לאתר את המערך הבא של מנהלי היחידות, המחלקות והמכונים שלנו".

ד"ר אמנון רופא, מנכ"ל המרכז הרפואי "בני ציון" (צילום: דיוויד דושין)

ד"ר אמנון רופא, מנכ"ל המרכז הרפואי "בני ציון" (צילום: דיוויד דושין)

נושאים קשורים:  חדשות,  פרופסור יצחק סרוגו,  תכנית רופא חוקר,  המרכז הרפואי "בני ציון"
תגובות