חדשות

ד"ר ירון ישי מהמחלקה לכירורגיית לב וחזה בסורוקה זכה בפרס המתמחה המצטיין

הפרס, מימון השתלמות בחו"ל, נושא את שמו של פרופסור חנוך מילוויצקי ז"ל שהיה יו"ר המועצה המדעית בהר"י והיו"ר הראשון של איגוד הכירורגים

ד"ר ירון ישי (באדיבות דוברות סורוקה. צילום: רחל דוד)
ד"ר ירון ישי (באדיבות דוברות סורוקה. צילום: רחל דוד)

ד"ר ירון ישי מהמחלקה לכירורגיית לב-וחזה בסורוקה זכה בפרס השנתי על שם פרופסור חנוך מיליווצקי ז"ל המיועד למתמחה מצטיין בתחום זה בארץ. הפרס מיועד למימון השתלמות בחו"ל.

פרופ' מילוויצקי ז"ל היה היו"ר הראשון של איגוד הכירורגים בישראל, כיהן כיושב ראש המועצה המדעית של ההסתדרות הרפואית והיה ממייסדי ההתמחויות המקצועיות ובחינות ההתמחות. כן היה פרופ' מילוויצקי ז"ל מחלוצי כירורגיית לב חזה בארץ, והוא הקים את המחלקה הראשונה בתחום הזה בבית החולים הדסה. בתחילת 1970 יצא להתמחות בניתוחי מעקפים בארצות הברית ובדרכו חזרה ארצה נהרג בהתרסקות מטוס כתוצאה מפצצה שהטמינו בו מחבלים.

ד"ר ירון ישי (באדיבות דוברות סורוקה. צילום: רחל דוד)

ד"ר ירון ישי (באדיבות דוברות סורוקה. צילום: רחל דוד)

ד"ר ישי נמצא עתה בסוף תקופת ההתמחות שלו והוא המתמחה הראשון מסורוקה שזכה בפרס הזה.
ד"ר ישי הוא בן 39, נשוי ואב לשלוש בנות, תושב המושב גילת, קצין מילואים ביחידה מובחרת.
הוא סיים לימודי רפואה בבית הספר לרפואה באוניברסיטת בן־גוריון, סיים סטאז' בהצטיינות ולפני כשנתיים הוכר כמתמחה מצטיין בחטיבה הכירורגית בסורוקה. בימים אלה עבר ד"ר ישי בהצלחה את מבחני שלב ב' וכאמור הוא לקראת סיום התמחותו בניתוחי לב וחזה בסורוקה.

פרופ' גדעון סהר, מנהל המחלקה לכירורגיית לב וחזה בסורוקה ויו"ר איגוד מנתחי הלב בישראל אמר על ד"ר ישי: "כבר בשלב זה ניצב ד"ר ישי בחזית הטכנולוגיה הרפואית, ושותף לניתוחים בטכניקות שונות ומורכבות. תוך פרק זמן קצר מיצב עצמו כאחד מעמודי התווך בצוות המתמחים במחלקה". עוד אמר פרופסור סהר כי ישי הפגין נמרצות, ידע ואחריות, והוא מסוגל להתמודד עם האתגרים במצבים מורכבים במהלך הניתוח וביחידה לטיפול נמרץ לאחר הניתוח.

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "סורוקה",  כירורגיית לב וחזה,  ירון ישי
תגובות
ענב
02.07.2012, 07:35

דר' ישי ירון היקר ! מזל טוב וברכות. עוד בלימודים הפגנת תמיד רצינות, אחריות, יושר וערכיות, טוב ורוחב לב, חריצות, נחישות, מנהיגות ודאגה לחברי קבוצתך ולמשפחתך, לא פחות מאשר למטופליך. בהחלט ראוי שאנשים ורופאים כמוך יבלטו ויובילו את המקצוע שלנו. עלה והצלח !!! ענב

אלי רייני
30.12.2012, 12:20

ד"ר ירון ישי - אדם ורופא משכמו ומעלה.
עוד יגיע לגדולות וימשיך לעזור להציל נפשות רבות בישראל.
מזל טוב מכל הלב-ריאות,
בשם צוות המחלקה לניתוחי לב-חזה בסורוקה.

"חבר זה מישהו שעליו אנו יכולים לסמוך שיסמוך תמיד עלינו".