חדשות

חברת באייר ישראל החליטה להנגיש למטופלים את הלויטרה גם במינון גבוה

באייר משיקה אריזה חדשה של 8 כדורים של מינון גבוה לתרופה לטיפול באין אונות מינית במחירי גנריקה

18.12.2011, 18:22

חברת באייר, יצרנית לויטרה, התרופה לטיפול באין- אונות, השיקה לאחרונה אריזה חדשה של 8 כדורים. על פי הודעת החברה, כפי שנשלחת בימים אלו לרופאים ולרוקחים בישראל, החל מאמצע דצמבר, זמינה התרופה (בגרסת 20 מ"ג, המינון הגבוה)  גם באריזה של שמונה כדורים ובמחיר נמוך. בשנה שעברה נקטה החברה מהלך דומה, והציעה למטופלים מחיר על פי סוג מינון (תמחור לינארי). עתה, כך על פי החברה, היא פונה לראשונה גם למטופלים במינון הגבוה ומציעה להם להתנסות בתכשיר במחיר נמוך משמעותית.

לפי הודעת באייר, ההחלטה להשיק את האריזה החדשה נועדה כדי ש"גברים הסובלים מהפרעה בתפקוד המיני יוכלו ליהנות מ 33% יותר הזדמנויות לאינטימיות בהשוואה למתחרה". האישור להציע אריזה גדולה יותר במחיר הנמוך, גרם לכך שעלות פר כדור תהיה נמוכה משמעותית  - כמעט כמו גנריקה. למעשה, במהלך זה מקדימה החברה בישראל את "מחירי הגנריקה" לשוק לטובת המטופלים במינון הגבוה.

עוד נמסר מהחברה כי "אנחנו מקוים שהורדת מחיר זו תאפשר גישה לגברים נוספים לטפל בהפרעה בתפקוד המיני שלהם בהנאה ובבטחה, ללא צורך בפנייה לשוק הזיופים". יצוין כי לפני מספר חודשים פורסם כי משלוח המונה אלפי כדורי לויטרה מזוייפים נתפס בארץ במהלך מבצע משטרתי.

כיום, לויטרה מומלצת כטיפול קו ראשון לגברים עם הפרעה בתפקוד המיני ומחלות רקע, כמו: סוכרת, יתר לחץ דם, דיסליפידמיה ועוד. הורדת מחיר זו עשויה להיות משמעותית עבור מטופלים אלו.

למכתב לרופא מטעם באייר

לויטרה (יח"צ)

לויטרה (יח"צ)

נושאים קשורים:  חדשות,  לויטרה,  אי אונות,  באייר
תגובות
yoni
09.03.2012, 10:14

איפוא בדיוק המבצע ואו ההנחה?!
4 כדורים של 20 מ"ג ב- 170 ש"ח ואתם מציעים אריזת 8 כדורים ב 370 ש"ח ?
כנראה שטעות , מה הסיפור?