חדשות

פרס יוקרתי לפרופסור סודרי מרמב"ם

הפרס הוענק לו בכנס השנתי של בוגרי בית החולים האורתופדי המיוחד בניו-יורק

פרופסור מיכאל סודרי, מנהל המערך האורתופדי במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה, קיבל את הפרס היוקרתי על-שם פרופסור פייר ג'ורג'יו מארקטי, בכנס השנתי שקיים לפני ימים אחדים ה- HOSPITAL FOR SPECIAL SURGERY , שליד אוניברסיטת קורנל.

הפרס ניתן לרופאים לא אמריקאים שהשתלמו בבית החולים ורשמו, בעקבות ההשתלמויות הללו בניו-יורק, הישגים יוצאי דופן באורתופדיה. לכנס השנה הגיעו כ-200 רופאים. לבית החולים שם עולמי כמוסד המתמחה בכל נושאי האורתופדיה והוא גם אחד הוותיקים בארה"ב. השנה הוא נבחר לבית החולים האורתופדי המוביל בצפון-אמריקה על-פי הדירוג המוערך שנוהג לקיים כתב העת US News & World Report.

תמונות מהטקס הענקת הפרס בניו יורק (צילום: בי"ח רמב"ם)

פרופסור טום סקולקו ופרופסור סודרי בטקס בניו יורק (צילום: בי"ח רמב"ם)

פרופסור מארקטי היה מנהל בית חולים אורתופדי בבולוניה, איטליה, ואחר כך פעל גם בפירנצה. הוא בא לראשונה לניו-יורק ב-1960 להתמחות מיוחדת בניתוחי עמוד שדרה ובילה בבית החולים האמריקני שנה. הוא היה בין הראשונים שהביאו לאירופה טכנולוגיות חדשניות בתחום ספציפי זה, שאותן למד באותה התמחות. משנת 1983 היה המנתח הראשי של עמוד שדרה בפירנצה וביצע למעלה מאלף ניתוחים.

את הפרס לפרופסור סודרי על שמו, התכבד להעניק המנתח הראשי של בית-החולים, פרופסור טום סקולקו (Professor Tom Sculco). במהלך הכנס הרצה פרופסור סודרי על הרמב"ם כרופא וכמדען – והציג לפני עמיתיו את הישגי המרכז הרפואי בחיפה.

נושאים קשורים:  חדשות,  פרופסור מיכאל סודרי,  פרס מארקטי,  המרכז הרפואי "רמב"ם"
תגובות
חמדה בו יאיר
26.11.2011, 00:38

הידד לפרופסור סודרי רופא משכמו ומעלה מוערך בהישגב בקהילת הרופאים העולמים שמחים וגאים ישר כוח לידידנו היקר

סולומון חנן
27.11.2011, 12:45

קראתי את הכתבה על פרופסור סודרי ,וכאחד שעבר 2 ניתוחים להחלפת הברך תחת ידיו ,הייתי ממליץ לכל דורש לעבור תחת ידיו בעיניים סגורות ,כי הוא האחד והיחיד שמוצאים באדם אחד ,יחס אישי,ידי זהב ,מוכן להקשיב ולשמוע לכל תלונה בסבלנות רבה ,מה שלא בנמצא אצל כל רופא לצערי ולתת את דעתו בצורה הכי הגיונית והכי חכמה ,והכל לטובתו המקסימלית של החולה,יישר כח פרופסור סודרי ,וכן ירבו כמוך. בתודה סולומון חנן.

דויד סודרי
27.11.2011, 16:55

למיכאל, בן דודי היקר,
אני גאה בך!
דויד

דויד סודרי
27.11.2011, 16:57

למיכאל בן דודי היקר,
אני גאה בך!
דויד

רוברט לוי
30.11.2011, 09:44

לחברנו היקר,

גאים בך על הישגיך הרבים לצד צניעותך !

ורדה ורוברט לוי

דר קרל דה פריז
19.12.2011, 18:54

לפרופסור סודרי ברכות
אני זוכר שהיה גם מוכן לעזור כאשר אישה זקנה בקשה מסיבות דתיות לעבור נתוח ללא דם וגם אז הוא עזר
קרל דה פריז