פייזר

סקר עולמי: ויאגרה במקום השני ברשימת המותגים המוכרים בעולם - אחרי קוקה קולה

מקדימה בין השאר את נייקי. פייזר השיקה השבוע קמפיין בישראל תחת הסלוגן "גבר, מה זה לא נעים אחד לעומת כל התודות שתקבל"

מהדו"ח השנתי של ה - International Market Research Report  שהתפרסם השבוע, עולה כי ויאגרה, התרופה לאין- אונות של פייזר, ניצבת במקום השני ברשימת שמות המותגים המוכרים בעולם - אחרי קוקה קולה ולפני נייקי. ויאגרה היא מותג התרופות היחיד שהתברג לעשיריה הראשונה מבין המותגים המוכרים ביותר בעולם.

הסקר בדק למעלה מ-130 נושאים ומדדים שונים בתחומי שיווק ומיתוג, ונערך ב-90 ארצות. בין השאר נבדקו גדלי שוק של מותגים, אסטרטגיות פרסום ושיווק, נתחי שוק, יבוא ויצוא מידע, ניתוח שווקים, מגמות בשיווק, תחרותיות, ניתוחים סטטיסטיים, הרגלי גלישה, רגולציה, הפצה ועוד.

כדורי ויאגרה של חברת פייזר

כדורי ויאגרה של חברת פייזר

ויאגרה היא התרופה האוראלית הנרשמת ביותר לבעיות זקפה בעולם. מאז השקתה ב- 1998 נרשמו למעלה מ- 230 מליון מירשמים של ויאגרה ליותר משלושים וחמישה מליון גברים ברחבי העולם. לפי נתוני פייזר, ויאגרה היא התרופה במתן אוראלי הנמכרת ביותר לבעיות זיקפה, כשבכל שניה נמכרים שישה כדורים ממנה.

בתוך כך, פייזר ישראל יצאה לאחרונה בקמפיין לקהל הרחב תחת הסלוגן - "גבר מה זה לא נעים אחד לעומת כל התודות שתקבל". כרזת הקמפיין מעוטרת בבועות ובהן מילות תודה המורעפות על בן הזוג שנטל ויאגרה. במסגרת הקמפיין  פייזר שולחת מכתב מיוחד לרופאים בישראל (Dear Doctor Letter), שיידע אותם על השקת הקמפיין וזאת תחת הכותרת -  "תודה לרופא שלי". במכתב זה, התודות מורעפות הפעם על הרופא שרשם את התרופה לפאציינט שלו. יצרנית התרופה מדגישה בקמפיין שלושה יתרונות לויאגרה: מידת שביעות הרצון מהתרופה (יותר מטופלים מחדשים את המרשם לעומת מטופלים אחרים עם מעכבי PDE5), הניסיון שיש לה כתרופה הותיקה והנרשמת ביותר בתחום, והיעילות שלה לעומת תרופות דומות (ויאגרה 100 מ"ג יעילה עד 12 שעות לאחר לקיחתה ומעלה יעילות ושביעות רצון לעומת 50 מ"ג).

נושאים קשורים:  פייזר,  ויאגרה
תגובות