חדשות

ד"ר קרלוס גרוזמן מונה למנהל בית החולים השרון

ד"ר גרוזמן יחליף את ד"ר ירון מושקט שמונה לראש אגף רפואה בחטיבת בתי החולים של שירותי בריאות כללית

מינוי חדש במרכז הרפואי רבין: ד"ר קרלוס גרוזמן מונה למנהל בית החולים השרון בקמפוס המרכז הרפואי רבין בפתח תקווה. הוא יחליף בתפקיד את ד"ר ירון מושקט שמונה עתה לראש אגף הרפואה בחטיבת בתי החולים של שירות בריאות כללית.

ד"ר גרוזמן קרלוס (יח"צ)

ד"ר גרוזמן קרלוס (יח"צ)

ד"ר קרלוס גרוזמן (58), נשוי פלוס 4, הוא מומחה בהרדמה וטיפול נמרץ, מוסמך בלימודי מינהל מערכות בריאות באוניברסיטת בן גוריון. עלה לישראל בשנת 1977 והחל את עבודתו בכללית כסטאז'ר ברפואה במרכז הרפואי מאיר בכפר-סבא. בהמשך שימש בתפקידים שונים בצה"ל ובכללית, ביניהם: ראש מדור טראומה בבית הספר לרפואה צבאית וסגן מנהל המרכז הרפואי קפלן ברחובות.

משנת 2000, משמש ד"ר גרוזמן כמנהל המחלקה לשירותי אשפוז באגף הרפואה בחטיבת בתי החולים ובאחריותו תחומים רבים ביניהם, פיתוח שירותי רפואה, הגדרת מדיניות, וממשק בתי חולים-קהילה .
בנוסף לכך פעל ד"ר גרוזמן במשלחות הצלה וסיוע במקרי חירום וטראומה רבים בעולם שאליהם נשלחו מומחים מישראל.

מנכ"ל שירותי בריאות כללית, אלי דפס, אמר לרגל המינוי החדש: "אני בטוח שד"ר גרוזמן יביא לתפקידו את הניסיון הרב שצבר במגוון תפקידי הרפואה והניהול ויטביע חותמו על בית החולים השרון. אני מודה לד"ר מושקט על ניהול בית החולים בחמש השנים האחרונות ומאחל לו הצלחה בתפקידו החדש" .

נושאים קשורים:  חדשות,  שירותי בריאות כללית,  המרכז הרפואי בלינסון,  בית חולים השרון,  קרלוס גרוזמן
תגובות
פרופ פרת
27.06.2011, 22:08

בהצלחה !

אוראל
26.01.2012, 10:40

אנוכי עוברת סידרת טיפולים כל שבוע של אינפוזיה במרפאת כאב בבי"ח השרון.
השבוע הגעתי לטיפול כהרגלי. ובאתי עם בנאדם נוסף (מכר)
לפני הטיפול ניכנסתי לרופא והסברתי לו את החמרת מצבי עקב הטיפול הקודם והוא ניסה להרגיע אותי ומיהר להיכנס לחדר הטיפולים להתחיל בטיפול.
בהיותי מתמקמת על מיטת הטיפולים האחות מבקשת מהמכר שלי לצאת מהחדר,
אמרתי לה שהוא איתי במהלך הטיפול.
האחות יצאה החוצה וכשחזרה ביקשה שוב מהמכר שלי לצאת ואמרתי לה שאני לא מוכנה ושהוא איתי בזמן הטיפול והיא לא היתה מוכנה לטפל בי.. ניגשתי אל הרופא והסברתי לו שברצוני שהמכר ישב לידיי בזמן האינפוזיה מרוב כאביי וחששותיי עקב התופעות לוואי מהטיפול הקודם.
הרופא ענה שזה מפריע אמרתי לו שישים את הוילון מכיוון שיש שם מיטה נוספת ללא מטופל. והמכר יושב בצד ולא מפריע לאף אחד.. והרופא לא הסכים אמרתי לו שכך אני לא יעשה טיפול .
והרופא בתגובה "לא רוצה לא צריך" ויצא מחדרו..
אני נותרתי עם כאבים עזים ללא טיפול השבועי וזה רק מחמיר את מצביי.
אני ממש אובדת עצות.. וזקוקה לעזרה..
אני פשוט מזועזעת מהרשלנות והזילזול..
אפילו לתאם מקום מחדש במקום אחר זה יקח לי המון זמן.
אני אשמח לתגובות.
תודה רבה!