חדשות

בעקבות החלטת בית הדין: מתכונת עיצומי הרופאים משתנה למשך השבועיים הבאים

הר"י קבעה את תכנית צעדי המחאה הבאים. מזכ"ל הר"י עו"ד לאה ופנר: "אני מקווה שלא נצטרך לחזור בעוד שבועיים לבית הדין ולהימצא באותה נקודה"

בעקבות הסיכום שהושג הערב (יום ד')  על כניסה מזורזת למו"מ עם האוצר, שינתה הר"י את מתכונת העיצומים וצעדי המחאה לשבועיים הבאים.

מחר (יום ה')  במקום ההשבתה שתוכננה, תתקיים העבודה בבתי החולים כסדרה. בוטלו העיצומים שתוכננו במערך הניתוחי בכל בתי החולים ברחבי הארץ.

כן שונו התוכניות להשבתה כוללת של בתי חולים למשך ימים שלמים במתכונת שבת ובמקום זאת יהיו העיצומים מצומצמים יותר.

מזכ"ל הר"י עורכת הדין לאה ופנר מסרה: "אם לא נגיע להבנות במו"מ, נישאר באותו המצב. אני מקווה שלא נצטרך לחזור בעוד שבועיים לבית הדין בדיוק בנקודה שבה אנחנו נמצאים עתה".

להלן לוח הזמנים ומתכונת העיצומים לימים הבאים:

ביום א' 5 ביוני, תהיה שביתה כללית בבתי החולים רק עד השעה 10:00 ולאחר מכן תחזור העבודה להיות סדירה.

ביום ב', 6 ביוני, יושבתו מרפאות החוץ במספר בתי חולים: שיבא, מאיר, בילינסון, שניידר, השרון, הלל יפה, רמב"ם, בני ציון, כרמל, העמק, פורייה, זיו ונהרייה.

ביום ה', 9 ביוני יושבתו מרפאות החוץ בבתי החולים: איכילוב, אסף הרופא, וולפסון, ברזילי, קפלן, סורוקה, יוספטל, ביקור חולים, הדסה עין-כרם, הדסה הר הצופים ושערי צדק.

ביום א' 12.6, בשעה 16:00 ישובו שני הצדדים לדווח לבית הדין על התקדמות המו"מ ובאותו יום תונהג שביתה כללית עד השעה 10:00 בלבד שלאחריה תתנהל העבודה כסדרה.

ביום ב', 13.6 יושבתו מרפאות החוץ בבתי החולים ברזילי, קפלן, סורוקה, יוספטל, ביקור חולים, הדסה עין כרם והר הצופים ושערי צדק.

ביום ג', 14.6 – יושבתו מרפאות החוץ בבתי החולים הלל יפה, רמב"ם, בני ציון, כרמל, העמק, פורייה, זיו ונהריה.

ביום ד', 15.6 – יושבתו מרפאות החוץ בשיבא, איכילוב, בילינסון, השרון, שניידר, וולפסון, אסף הרופא, מאיר ובית לוינשטיין.

ביום ה', 16.6 – העבודה בכל בתי החולים כסידרה.

ב-21.6 בשעה 16:0 ישובו הצדדים שוב לדיון בבית הדין.

נושאים קשורים:  חדשות,  עו"ד לאה ופנר,  שביתת הרופאים,  ההסתדרות הרפואית בישראל
תגובות
וילי ברלה
02.06.2011, 12:22

אני מופתע מתגובת עו"ד של הר"'=מנסיון שביתות של בעלי מקצוע אחרים ומניסיון התנהגות הרופאים(כדברי העיתונאי רן רזניק--שאינו אוהד את הרופאים))
אני בטוח שניהיה באותה עמדה ולא יהיה אפשר לכפות את גישת בית המשפט על האוצר-הם ,"מטרטרים" עד לשחיקה של הצעד השני( דהיינו הרופאים הפעם-וגם את בית המשפט)
יש להתכונן למאבק קשה-לא לוותר-כי הויטור יהיה זה לעשור!!!0השביתה הבאה-ואני כבר יהיה בפנסיה-אני מקווה!!!-{{אם לא יחליטו שרופאים עובדים עד אין קץ.............. הרי יש מחסור ברופאיים!!!! }}
סתם רופא במערכת"

דר בראון צבי
02.06.2011, 19:26

אם כבר שביטה אז שביטה כללית של כל המערכת ללא הגבלת זמן מראש.
כבר היו שביטות בעבר. נכון שהרופאים יצאו מוטשים בעיקר אחרי שביטת הרעב והתוצאות ידועות.יתכן בכל זאת שלמדנו משהו וניהיה הפחות פריירים.
באשר לרפואה הציבורית-לדעתי צריך לדאג שההסתדרות הכללית תשתתף במעבק.זה גם (ובעיקר )המאבק של פרחה מזרחי שאין לה ביטוח פרטי ולא ביטוח מושלם.