חדשות

פרופ' דורון זגר מ"סורוקה" נבחר לנשיא הבא של האיגוד הקרדיולוגי בישראל

פרופ' זגר, המכהן כמנהל המערך הקרדיולוגי ב"סורוקה", ייכנס לתפקיד בשנת 2019, ויחליף בו את פרופ' רן קורנובסקי מ"בילינסון", שייכנס לתפקיד בעוד כחודשיים

אירועי לב, בדיקת אק"ג (צילום: אילוסטרציה)

פרופ' דורון זגר, מנהל המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי האוניברסיטאי "סורוקה" בבאר-שבע, נבחר לתפקיד הנשיא הבא של האיגוד הקרדיולוגי בישראל. פרופ' זגר, המכהן גם כסגן דיקן לקידום אקדמי בפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן-גוריון, יתחיל בכהונתו בשנת 2019. הוא יחליף את פרופ' רן קורנובסקי, מנהל מערך הצנתורים ב"בילינסון" ו"השרון", שייכנס לתפקידו כנשיא האיגוד בעוד חודשיים.

פרופ' דורון זגר (צילום: "סורוקה")

פרופ' דורון זגר (צילום: "סורוקה")

פרופ' זגר שימש כמנהל היחידה לטיפול נמרץ לב ב"סורוקה" ומשנת 2010 כממלא מקום מנהל המערך. בחצי השנה האחרונה הוא מכהן כמנהל המערך הקרדיולוגי.

עם היבחרו אמר פרופסור זגר: "אני מודה לחברי האיגוד על התמיכה ועל הבחירה בי. אעשה כמיטב יכולתי לקדם את האיגוד הקרדיולוגי, בדגש על הפעילות המחקרית ופיתוח נוסף של הקשרים הבינלאומיים שלנו".

האיגוד הקרדיולוגי נוסד בשנת 1952 ומונה כ-680 חברים. לאיגוד 11 חוגים (Working Groups) הכפופים לו. יושבי ראש החוגים וחברי ועד האיגוד מהווים את מועצת האיגוד, הדואגת לקיים פעילות מדעית, חינוכית, מקצועית ומחקרית ענפה, במטרה לקדם את הידע המקצועי והמדעי של כלל הקרדיולוגים בישראל, למנוע מחלות לב, לטפח את היחסים בין אנשי המקצוע בארץ ולשמור על קשר וייצוג האיגוד באגודות קרדיולוגיות בחו"ל.

נושאים קשורים:  חדשות,  פרופ' דורון זגר,  מינויים,  המרכז הרפואי "סורוקה",  האיגוד הישראלי לקרדיולוגיה
תגובות
24.02.2017, 17:12

כבוד גדול והרבה הצלחה למי שהיה לי הכבוד לעבוד איתו עוד שהיה סטודנט ואף להיות בחתונתו.
מאחל מכל הלב הצלחה.

דוד (דודו) חכמי

25.02.2017, 13:46

מינוי ראוי ביותר, פרופ' זגר תרם במשך שנים רבות לאיגוד הקרדיולוגי ולקרדיולוגיה הישראלית בארץ ובעולם. בהצלחה

לידידי ועמיתי פרופ' זגר - מינוי ראוי שיהיה לתועלת האיגוד הקרדיולוגי ולתחום הקרדיולוגיה הישראלית והבינלאומית .
יישר כוח עלה והצלח !