חדשות

מנהל חדש למרכז בריאות האשה במרפאת קופת חולים "כללית" באשדוד

"כללית שירותי בריאות" הודיעה על מינוי ד"ר שיר דר לתפקיד; במקביל מונו שלושה רופאים-מומחים חדשים בשתי מרפאות "כללית" באשדוד ובגן יבנה

ד"ר שיר דר, מנהל מרכז בריאות האשה ביבנה (צילום: "כללית")

קופת חולים "כללית" הודיעה כי מנהל חדש מונה למרכז בריאות האשה במרפאה המרכזית שלה באשדוד ("מרפאת הסיטי"). ד"ר שיר דר, בן 44, נשוי ואב לשלושה, יחליף בתפקיד את ד"ר דוד דרוול, שמונה למנהל הכללי של מרפאת ה"סיטי".

ד"ר דר למד רפואה באוניברסיטת העברית בירושלים והדסה, סיים התמחות ברפואת נשים ב"סורוקה" והתמחות-על בהפריה חוץ גופית בקנדה. הוא שימש ראש תחום רפואת הנשים בחיל הרפואה בצה"ל. בזמנו הפנוי הוא מתחרה בטריאתלון ובריצות למרחקים ארוכים.

בנוסף מונו בימים האחרונים שלושה רופאים-מומחים חדשים בשתי מרפאות "כללית" באשדוד ובגן יבנה:

  • ד"ר ארתור יוספי, בן 43, נשוי ואב לשלושה, הוא המומחה החדש ברפואת משפחה במרפאת הכללית ברובע י"ז באשדוד. ד"ר יוספי למד באקדמיה
    ד"ר ארתור יוספי (צילום: "כללית")

    ד"ר ארתור יוספי (צילום: "כללית")

    לרפואה בריגה וקיבל תואר שני בניהול מערכות בריאות באוניברסיטת בן בגוריון בבאר-שבע. את הסטאז' שלו סיים בבית החולים תל השומר והתמחות ברפואת משפחה עשה בשירותי בריאות כללית. הוא שימש במגוון תפקידים בצה"ל, ביניהם מפקד מערך המרפאות ומפקד מרפאת אנשי הקבע. עד השבוע שימש כרופא הראשי בלשכת גיוס באר שבע.

  • ד"ר אורי אילן, בן 37, נשוי ואב לשניים, הוא המומחה החדש לרפואת
    ד"ר אורי אילן (צילום: "כללית")

    ד"ר אורי אילן (צילום: "כללית")

    ילדים במרפאת הכללית ב"קניון פרנדלי" בגן יבנה. הוא סיים לימודי רפואה באוניברסיטת העברית בירושלים והתמחות ברפואת ילדים ב"הדסה". הוא ממשיך לעבוד בהדסה גם עתה, במחלקה לאונקולוגיה ילדים. בעבר היה מורה ללשון וחשבון בבית ספר בירושלים.

  • ד"ר סבטלנה בוצמן, אם לשניים, היא המומחית החדשה לרפואת משפחה במרפאת הכללית ב"קניון פרנדלי", גן יבנה. היא למדה רפואה ברוסיה,
    ד"ר סבטלנה בוצמן (צילום: "כללית")

    ד"ר סבטלנה בוצמן (צילום: "כללית")

    סיימה התמחות בבית החולים "קפלן" ובמחלקה האונקולוגית ב"שיבא". שימשה כרופאת משפחה באשדוד. בשעות הפנאי המעטות שלה היא מנגנת בפסנתר ומציירת.

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  כללית שירותי בריאות,  אסותא אשדוד
תגובות