חדשות

"מאיר", "הרצפלד" ומחוז מרכז זכו בפרסי המוסדות המצטיניים של "כללית"

ההכרזה על המוסדות המצטיינים נעשתה בשבוע שעבר, בטקס בו חולקו פרסים כספיים; "מאיר" נבחר "הודות להישגים באיכות הרפואית, בתחום חווית המטופל ובשביעות רצון הלקוחות"

בית חולים "מאיר" כפר סבא, (צילום: ויקיפדיה)

המרכז הרפואי "מאיר" בכפר סבא, מרכז השיקום "הרצפלד" ומחוז מרכז של שירותי בריאות כללית נבחרו למוסדות המצטיינים של הקופה לשנת 2015. ההכרזה על המוסדות המצטיינים נעשתה בשבוע שעבר, בטקס שנערך במרכז הרפואי "מאיר" במעמד יו"ר המועצה, דירקטוריון הקופה וחברי הנהלת הכללית והנהלות המוסדות.

"מאיר" נבחר כמוסד המצטיין מבין בתי החולים הכלליים של הקופה, מרכז השיקום "הרצפלד" נבחר כמוסד המצטיין מבין בתי החולים המיוחדים, ומבין מחוזות הקופה - המחוז המצטיין הוא מחוז המרכז. "מאיר" ומחוז מרכז קיבלו מענק של חצי מיליון שקל כל אחד על הצטיינותם, ו"הרצפלד" קיבל מענק של 200 אלף שקלים.

המרכז הרפואי "מאיר", משרת כיום את 700,000 תושבי השרון. הוא נבחר לבית החולים המצטיין "הודות להישגים באיכות הרפואית, בתחום חווית המטופל ובשביעות רצון הלקוחות", הודגש בטקס. את המרכז הרפואי בכפר סבא מנהל ד"ר איתן וירטהיים, ויש בו כיום כמאה מחלקות, יחידות ומרפאות, ביניהן פגייה שכבר הוכתרה קודם לכן כמצטיינת בישראל וכן מחלקת עיניים המתמחה בניתוחי קטרקט, מערך רפואת ריאות הגדול בארץ ומחלקה לטיפול במחלות עמוד השדרה מהגדולות בישראל.

מרכז השיקום "הרצפלד" זכה לאות בית החולים מצטיין בפעם השלישית ברציפות. הוא מנוהל בידי ד"ר קרלוס גרוזמן המשמש גם כמנהל בית החולים "קפלן". "הרצפלד" משמש כמרכז רב תחומי ובו שש מחלקות, שירותי המו-דיאליזה ומחלקת מונשמים. לאחרונה נחנכו בו חדר כושר טיפולי חדשני ושירותי שיקום יום. בעוד כשנתיים אמור המרכז לעבור למשכנו החדש ההולך ונבנה עתה בקמפוס "קפלן".

מחוז מרכז של שירותי בריאות כללית נבחר כמחוז המוביל, בין השאר גם תודות לקידום שירותים חדשניים וגידול שחל במספר המצטרפים לכללית. את המחוז מנהלת ד"ר עדה בן ששון, והוא מעניק שירותים ל-560,000 מתושבי אזור המרכז והשפלה. הוא צוין כמוביל במדדי איכות השירות ודורג במקום הראשון בתכנית לצמצום פערים באיכות רפואית ובקידום שירותים דיגיטליים כדוגמת ייעוץ רוקחי דיגיטלי.

נושאים קשורים:  חדשות,  שירותי בריאות כללית,  פרסי הצטיינות,  המרכז הרפואי "מאיר",  בית החולים "הרצפלד",  מחוז מרכז של קופת חולים "כללית"
תגובות