כנסים

הכנס השנתי של החברה הישראלית לרפואה משלימה 2015

יום רביעי 11 בנובמבר 2015, גני רמת הנדיב שבזכרון יעקב I הכנס יתמקד השנה ב "גוף, מזון ורוח"

גני רמת הנדיב

שלום לכולם,

ובכן הפעם אני שמח להודיע שעם סיום השנה ולקראת פתיחת שנה חדשה, תכנון תוכנית הכנס השנתי של החברה הסתיים וזאת לאחר עבודה מאומצת של הוועדה המארגנת והתוצאה שיש לנו תוכנית מרתקת ומענינת.

מצ"ב תוכניית הכנס וטופס ההרשמה לכנס, אני בטוח שהתוכנית תתאים למרבית הטעמים ותחומי ההתענינות של החברים בחברה הישראלית לרפואה משלימה.

הכנס יתקיים ביום רביעי 11/11/2015.

הכנס השנה יתמקד ב"גוף מזון ורוח" ויתקיים בגני רמת הנדיב בזכרון יעקב, מקום קסום ומיוחד בתוך הטבע. מקום ירוק שמתמקד באקולוגיה ובסביבה עם לא מעט חוקרים הקשורים למקום ופעילותו.

הפעם אנחנו מגבילים את הכנס להרשמה מוקדמת בלבד כאשר ביום הכנס לא תהיה אפשרות להרשמה והכניסה תהיה רק לנרשמים מראש. מאחר ומספר המקומות במקום מוגבל יש צורך הפעם להקדים את ההרשמה.

ההרשמה תתבצע ישירות להר"י ע"י פקס או בשיחה טלפונית עם מזכירות מחלקת שירות לפרט בהר"י. (פרטים מלאים בטופס ההרשמה המצורף).

התוכנית תכלול מגוון של פעילויות והרצאות. נפתח בתרגול צי קונג עם נירה רבינוביץ בגן הנדיב ובהמשך נחווה צלילי תיפוף טיפולי.

עקב הצלחת הרצאת הפתיחה בשנה שעברה החלטנו להזמין את אורי מאיר ציזיק שנית והוא ירצה על "גוף מזון ורוח ברפואה המקומית העתיקה- מה אפשר לעשות עם הידע הזה היום?"

לאחר מכן יהיו לנו שלושה מושבים מקבילים,

מושב אחד על רוח – מושב שיתמקד בתמיכה רוחנית במסגרות רפואיות שונות- בניצוחו של ערן בן אריה,

מושב שני על מזון , שיתמקד על מידע פרקטי ושימושי של מזונות מובילים, כאשר מרכזים מושב זה  עדי זוסמן ודן קרת

ומושב שלישי של אבסטרקטים בהנחייתם של שמואל אטיאס ונח סמואלס ובו תיאורי פעילויות ומחקרים שנעשו בארץ ויוגשו בצורה מתומצתת של 8-10 דקות בדומה לפורמט TED .

נסיים בדיון ייחודי על "מטפל מטופל- מה הופך מטפל למרפא?"  כאן הדיון יהיה בקבוצות קטנות ובחלוקה לשלושה חדרים  עם שלושה מנחים, צחי ארנון פסיכולוג קליני רפואי משירותי רפואה משלימה בבית חולים בני ציון בחיפה, אלון רשף מנהל המחלקה הפסיכיאטרית בבית חולים העמק ומיכאל קאפמן מהמחלקה לרפואת המשפחה בחיפה.

מקווים לראותכם,

שנה טובה לכולם שנת בריאות ויצירה,

משה פרנקל,  יו"ר החברה לרפואה משלימה

נושאים קשורים:  כנסים
תגובות