חדשות

פרופ' יריב יוגב יעבור מ"בילינסון" לנהל את אגף היולדות ב"איכילוב"

הופעתו של פרופ' יוגב בתוכנית הטלוויזיה "בייבי בום" משכו את עיניו של מנהל "איכילוב", פרופ' גבי ברבש, שהציע לו להתמודד על התפקיד

פרופ' יריב יוגב (צילום: עמוד הפייסבוק של ערוץ 10)

פרופסור יריב יוגב, מנהל מחלקת מיון יולדות וחדרי הלידה במרכז הרפואי "בילינסון" צפוי לעבור באוגוסט למרכז הרפואי "בילינסון" ולנהל בו את אגף הנשים והיולדות - "בית החולים ליס".

המשרה תתפנה משום שהמנהל הנוכחי, פרופסור יוסף לסינג, עומד לפרוש לגמלאות. "איכילוב" מסר, כי "המינוי כפוף לתוצאות הליך מכרזי ותוצאותיו אינן ידועות מראש".

פרופסור יוגב הופיע בשנה שעברה בסדרת הדוקו-ריאליטי "בייבי בום" בערוץ 10, שרשמה הצלחה גדולה. הצלחה זו משכה את עיניו של מנכ"ל איכילוב, פרופסור גבי ברבש, שהציע ליוגב להתמודד על המשרה

פרופסור יוגב, בן 44, נחשב צעיר ביחס לתפקידו הבכיר והוא משמש גם מרצה בכיר בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל-אביב. הוא השלים את התמחותו לפני פחות מעשור. בדיווח נמסר, כי הוא מפגין בכל מקום מקצועיות, כריזמה, הומור ואמפתיה. בסדרת הטלוויזיה כונה "המיילד הלאומי".

מחלקות היולדות נחשבות לרווחיות בבתי-החולים, והם משקיעים מאמצים שיווקיים כדי לשכנע נשים ללדת דווקא אצלם. חופש הבחירה המוחלט ניתן ליולדות על פי חוק המאפשר לבחור את מקום הלידה ללא מגבלה מקופות החולים.

בעוד כשנה צפוי לפרוש לגמלאות גם פרופסור ברבש. המועמד המוביל להחליפו הוא פרופסור רוני גמזו, לשעבר מנכ"ל משרד הבריאות. לפני מינויו לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות סייע גמזו לחלץ את מחלקת היולדות ב"איכילוב" ממשבר כשהציג תוכנית ארגונית וכלכלית לטווח רחוק. בעקבות זאת מונה לעוזר המנכ"ל ובהמשך לסמנכ"ל כלכלה רפואית ומנהל ביה"ח הכללי.

נושאים קשורים:  חדשות,  חדרי לידה,  פרופסור יריב יוגב,  פרופסור יוסף לסינג,  המרכז הרפואי "רבין",  המרכז הרפואי איכילוב-תל אביב,  פרופ' גבי ברבש,  פרופ' רוני גמזו
תגובות
29.04.2015, 17:51

אין אדם ראוי יותר

29.04.2015, 18:56

יריב אדם מקסים וכיפי , ממש אחד מהחברה .
לצערי, היולדות בבילינסון תרגשנה בחסרונו .
עדו

אנונימי/ת
30.04.2015, 00:48

אכן אדם ורופא ראוי.

05.05.2015, 14:56

בהצלחה! ראוי ביותר