חדשות

פרופ' יצחק פטרבורג נבחר לכהן כיו"ר דירקטוריון חברת התרופות "טבע"

פרופ' פטרבורג כיהן בעבר מנכ"ל "כללית" ומנהל המרכז הרפואי "סורוקה" וכן מנכ"ל חברת "סלקום"; ייכנס לתפקיד ב-1 בינואר

פרופסור יצחק פטרבורג, שכיהן בעבר כמנכ"ל שירותי בריאות "כללית" ומנהל "סורוקה", נבחר אתמול (יום ד') ליו"ר דירקטוריון חברת התרופות "טבע". הוא יכנס לתפקידו ב-1 בינואר 2015 ויחליף את ד"ר פיליפ פרוסט, שהביע רצונו לפרוש מהתפקיד בסוף השנה. לדירקטוריון החברה צורף ד"ר סול בארר, בעל תארים בכימיה ומומחה בתעשיית הפרמצבטיקה העולמית.

פרופ' יצחק פטרבורג, יו"ר דירקטוריון "טבע" (צילום: יח"צ*

פרופ' יצחק פטרבורג, יו"ר דירקטוריון "טבע" (צילום: יח"צ*

בהודעה שפירסם אתמול דירקטוריון טבע על בחירת פרופסור פטרבורג לתפקיד נמסר כי הוא חבר בדירקטוריון החברה מאז 2012 .

"לאחר חיפוש בינלאומי נרחב, הדירקטוריון החליט שיצחק פטרבורג הוא המתאים ביותר לספק את המנהיגות והחזון להם אנו זקוקים כדי לחזק את מעמדה של טבע כשחקנית גלובלית בתעשיית הפרמצבטיקה", אמר ד"ר פרוסט. פרופסור פטרבורג הביע שמחה על ההזדמנות לעבוד עם הדירקטוריון, המנכ"ל ארז ויגודמן וצוות ההנהלה, "תוך הרחבת הגישה לשירותי בריאות איכותיים ברחבי העולם".

פרופסור פטרבורג קיבל תואר MD בבית הספר לרפואה של "הדסה", התמחה ברפואת ילדים ובניהול שירותי בריאות. הוא בעל תואר PhD בניהול שירותי בריאות מאוניברסיטת קולומביה ותואר שני (M.Sc) במערכות מידע מבית הספר לכלכלה של לונדון (LSE). כיהן כעמית בכיר במכון מילקן, ועתה מכהן כפרופסור בבית הספר למינהל עסקים באוניברסיטת בן גוריון. בעברו שימש גם כמנכ"ל חברת "סלקום".

ד"ר בארר הוא מנהל שותף בחברת SJ Barer Consulting. וכיהן בעבר בתפקידי ניהול בכירים בחברת Celgene Corporation. הוא ייסד את הקבוצה הביוטכנולוגית בחברת הכימיקלים Celanese Corporation, שהפכה ל-Celgene. הוא חבר דירקטוריון בכמה חברות ביוטכנולוגיה שונות בארה"ב.

נושאים קשורים:  חדשות,  פרופסור יצחק פטרבורג,  חברת טבע,  דירקטוריון "טבע",  המרכז הרפואי "סורוקה",  שירותי בריאות כללית
תגובות