חדשות

ה-CDC פירסם הנחיות חדשות למיגון אישי של צוותי רפואה נגד אבולה

ההנחיות מחייבות הימנעות מחשיפת פיסת עור כלשהי בזמן הטיפול בחולה אבולה ואימון קפדני בפיקוח מדריך בהסרת בגדי המיגון

המרכז למניעת ולבקרת מחלות בארה"ב (CDC) פירסם אתמול (יום ב') הנחיות חדשות לגבי לבוש מגן אישי (PPE) לצוותי רפואה ולעובדי בריאות המטפלים בחולי אבולה או במי שחשודים כחולים.

ההנחיות החדשות מחייבות הימנעות מוחלטת מחשיפת עור, ושימוש במיגון אישי המכסה את כל חלקי הגוף באופן מלא ומוחלט. ההנחיות גם כוללות ניטור של כל עובד בעת שהוא לובש או פושט מעליו את פריטי ציוד המיגון.

כל אנשי הצוות חייבים מעתה לעבור אימון והדרכה קפדניים ביותר בלבישת המיגון האישי ובעת שפושטים אותו מהגוף. ההליך חייב להיות שיטתי ותחת פיקוח והכוונה של מדריך מיוחד, אישי לכל עובד, שיעקוב אחר פעולותיו.

פריטי הלבוש למיגון אישי כוללים: שני זוגות כפפות, מגפיים עמידים למים המכסים את כל הרגל, חליפות מיגון המכסות את כל הגוף, מסיכות פנים N95, מגן פנים שקוף לשימוש חד פעמי, כובע מנתחים המכסה את הראש והצוואר באופן מלא ופריטי לבוש נוספים עמידים למים, כדי שנתזי רוק וקיא של החולה לא יבואו במגע עם גוף המטפל.

לעיון בהנחיות החדשות לחצו כאן

בתוך כך, נמסר אתמול כי אשה נורבגית כבת 30, שעבדה למען "ארגון רופאים ללא גבולות" ואושפזה בשבועיים האחרונים בבית חולים באוסלו לאחר שנדבקה באבולה בסיירה ליאון, שוחררה מחדר הבידוד לאחר שחלה הטבה משמעותית במצבה.

כמו כן, בשלב זה, כל 48 האנשים בטקסס שהיו במגע כלשהו עם הגבר הליברי חולה האבולה, שטופל שם ומת מהמחלה נמצאו נקיים מהנגיף.

ה-WHO הודיע, כי כבר 42 ימים לא נרשם בניגריה אפילו מקרה חדש נוסף של הידבקות בנגיף האבולה והמדינה המערב אפריקנית בדרך להיות מוכרזת כ"נקייה מאבולה"

נושאים קשורים:  חדשות,  CDC,  WHO,  הנחיות,  מגיפת האבולה,  נורווגיה,  מיגון אישי
תגובות