חדשות

דיווח: פרופ' אייל וינקלר משיבא יושעה מתפקידו עד תום ההליכים נגדו

ההשעיה תבוצע בעקבות קובלנה על ביצוע ניתוחים פרטיים במהלך שעות העבודה; פרופסור וינקלר יגיש ערעור לבית הדין לעבודה

בית החולים "שיבא" (צילום: ויקיפדיה)
בית החולים "שיבא". כבר עתה מועסקים בבית החולים כ-150 רופאים פנסיונרים (צילום: ויקיפדיה)

רוני לינדר גנץ מ"דה מרקר" מדווחת היום (יום א'), כי נציב שירות המדינה החליט להשעות מתפקידו את מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית ב"שיבא", פרופסור אייל וינקלר, עד סיום ההליכים נגדו. הסיבה: האשמה כי ניתח באופן פרטי במהלך שעות העבודה בבית החולים. ההשעיה תיכנס לתוקף בתחילת דצמבר הקרוב. פרופסור וינקלר הודיע שבכוונתו לערער על ההחלטה בבית הדין לעבודה. לדבריו, "עבודתי נעשתה ברשות, בסמכות ובידיעת הממונים עלי, לטובת החולים ובית החולים".

נציבות שירות המדינה קיימה חקירה על אופן עבודתו של פרופסור וינקלר לפני 5 חודשים ובקובלנה שהוגשה אז נגדו על ידי משרד הבריאות (על-פי הוראת הנציבות) נטען, שפרופסור וינקלר הפר את משמעת שירות המדינה. הניתוחים הפרטיים בוצעו במרפאת "קלאס קליניק" לטיפולם רפואיים פרטיים שפעלה אז במתחם בית החולים והופעלה על ידי תאגיד הבריאות של שיבא. הכנסותיה התחלקו בין הרופאים המבצעים לבין תאגיד בית החולים.

בקובלנה, מציין העיתון, נאמר כי פרופסור וינקלר דיווח בחלק המקרים על חלק משעות הניתוח כעל שעות עבודה ציבורית. פרופסור זאב רוטשטיין, מנהל בית החולים, הסביר בשעתו כי ההרשאה לביצוע הניתוחים נעשו בהמלצת מערך ניהול הסיכונים – אלא שלאחר זמן-מה הוצאה הוראה מטעמו בה נאסר לקיים ניתוחים אסתטיים בידי רופאי שיבא במתחם בית החולים.

לקריאת הדיווח המלא ב"דה מרקר" לחצו כאן

נושאים קשורים:  חדשות,  כירורגיה פלסטית,  נציבות שירות המדינה,  פרופ' אייל וינקלר,  השעיה,  מרפאת "קלאס קליניק",  המרכז הרפואי "שיבא"
תגובות