חדשות

מנהלת חדשה מונתה למכון הממוגרפיה במרכז הרפואי "זיו" בצפת

ד"ר אסנת היימן-רייס מגיעה לבית החולים בצפת מהמרכז הרפואי "רמב"ם" בחיפה; בשנה הבאה תיפתח בביה"ח יחידת MRI חדשה

ד"ר אסנת היימן רייס, רופאה מומחית ברדיולוגיה אבחנתית, שעבדה עד כה בבית החולים "רמב"ם" בחיפה, נבחרה לנהל את מכון הממוגרפיה במרכז הרפואי "זיו" בצפת. במסגרת תפקידה גם תשמש מדריכת רופאים-מתמחים במחלקה וסטודנטים מהפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן בצפת. בעתיד גם תשתלב בצוות המרצים בפקולטה.

ד"ר אסנת היימן רייס (צילום: "זיו")

ד"ר אסנת היימן רייס (צילום: "זיו")

ד"ר היימן רייס היא בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב. היא התמחתה ברדיולוגיה אבחנתית ב"כרמל" בחיפה. היא בעלת תואר שני בהצטיינות בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת באר-שבע. יש לה ניסיון מקצועי של כ-30 שנה.

טרם מינויה למנהלת מכון הממוגרפיה ב"זיו" שימשה במשך 14 שנים כרופאה בכירה במחלקה לדימות רפואי ברמב"ם, ובמקביל כרופאה בצה"ל במגוון תפקידים מקצועיים וניהוליים, עד פרישתה מהשירות הצבאי בשנת 2002.

ד"ר היימן-רייס מסרה, כי יש כוונה לפתח את מכון הממוגרפיה ב"זיו" כמרכז רב-תחומי לבריאות השד עבור נשים בגליל, תוך מתן כל שירותי המומחים תחת קורת גג אחת ובטווחי זמן קצרים. בקרוב יקבל בית החולים מכשיר אולטרה-סאונד חדש נוסף ובשנת 2015 צפויה להיפתח יחידת MRI. המכון ישתף פעולה עם מומחים בכל התחומים – כירורגיה, אונקולוגיה, רדיולוגיה – בבדיקות סקר, אבחנות, ביופסיה ומעקב, בדגש על שירות מותאם אישית לכל מטופלת.

נושאים קשורים:  חדשות,  ממוגרפיה,  גליל,  ד"ר אוסקר אמבון,  ד"ר אסנת היימן רייס,  רדיולוגיה אבחנתית,  המרכז הרפואי "רמב"ם",  המרכז הרפואי "זיו"
תגובות
איילה
05.09.2014, 11:57

שיהיה בהצלחה!!!