חדשות

ד"ר עופר אמיר מונה למנהל המחלקה הקרדיולוגית ב"פוריה"

מונה לתפקיד לאחר שהקים וניהל את היחידה לאי ספיקת לב בביה"ח "כרמל"; מחליף בתפקיד את פרופסור יהונתן חסין, שיצא לגמלאות

מנהל חדש למחלקה הקרדיולוגית וטיפול נמרץ לב במרכז הרפואי "פוריה" שבטבריה: ד"ר עופר אמיר, המחליף בתפקיד את פרופסור יהונתן חסין, מקים המחלקה שעמד בראשה 12 שנה ופרש עתה לגמלאות.

ד"ר עופר אמיר (צילום: מיה צבן)

ד"ר עופר אמיר (צילום: מיה צבן)

ד"ר אמיר, תושב חיפה, נשוי ואב לשניים, הוא פרופסור-משנה בפקולטה לרפואה בטכניון. הוא מונה לתפקיד ב"פוריה" לאחר שהקים וניהל את היחידה לאי ספיקת לב במרכז הרפואי "כרמל" בחיפה. שירת כרופא בחטיבת "גולני" בצה"ל, התמחה במשך חמש שנים בהשתלות לב ובטכנולוגיות חדישות אחרות (משאבות תומכות לב) במרכז לרפואת לב ביוסטון, טקסס.

ד"ר אמיר ציין כי היתה זו "ציונות של פעם", שהביאה אותו לחזור לישראל ולפעול, כאתגר מקצועי, דווקא בצפון הארץ. בבית החולים "כרמל" הוקם על ידו המרכז הגדול ביותר לאי ספיקת לב באזור הצפון וכן המרפאה היחידה בארץ (במרפאת לין בחיפה) שבה מטפלים באמצעות מערכות מכניות לשם פינוי נוזלים.

על תוכניותיו לעתיד אמר ד"ר אמיר: "השאיפה שלי להביא לטבריה עוד רופאים המתחברים לחזון להעלאת איכות השירות הרפואי לתושבי צפון הארץ, בדגש על 'מתן השירות הקרדיולוגי הכי טוב שניתן'". ד"ר אמיר מתעתד להקים במרכז הרפואי "פוריה" גם יחידה לניתוחי לב.

נושאים קשורים:  חדשות,  פרופ' יהונתן חסין,  המרכז הרפואי "ברוך פדה" בפוריה,  פרופ' עופר אמיר
תגובות
עדו
15.11.2013, 18:04

בהצלחה.
ממליץ לך לא לוותר על סיועו המבורך של הפרופ' יונתן חסין רב הכישורים והכשרונות.

נועם
16.11.2013, 21:51

מצטרף להמלצה.

חיים לביא
15.06.2014, 18:35

כבר לא דוקטור אלא פרופסור . כמי שטופל ע"י הרופא משך שנים לא מעטות פרופ' עופר אמיר הוא עילוי בתחומו, מקצוען אמיתי , ורופא עם אנושיות רבה . כל ביקור אצלו הוא חוויה רפואית, איש מדהים, מקצוען אמיתי, במלוא מובן המילה .
אני מבכה יום יום את העברתו לפורייה .

06.11.2016, 18:55

הרווח כולו של צוות המערך הקרדיווסקולרי על כל יחידותיו במ.ר. פוריה ותושבי הפריפריה