חדשות

עולה לצפון: ד"ר מני אלקלעי ינהל שירות חדש ב"פורייה" - אורוגניקולוגיה

ד"ר אלקלעי הקים את השירות הרפואי בתחום האורו-גניקולוגיה במרכז הרפואי "שיבא" ועתה מביא את הידע שרכש בתחום גם ל"פורייה" בטבריה

ד"ר מני אלקלעי שהקים את השירות האורו-גניקולוגי במרכז הרפואי שיבא מונה לנהל את השירות החדש בתחום הזה גם באגף לאם וליילוד במרכז הרפואי פורייה בטבריה.

ד"ר אלקלעי נחשב לאחד מבכירי האורוגניקולוגים בישראל, גניקולוג ורופא בכיר במרכז ב-"שיבא". מהחודש הוא החל לעבוד במסגרת המחלקה הגניקולוגית במרכז הרפואי הטברייני בשירות החדש שהקים בה.

ד"ר אלקלעי, תושב רעות , סיים לימודי רפואה בטכניון והתמחה ב-שיבא. שירת כסא"ל בצבא הקבע בתפקיד ראש ענף רפואת אב"כ.

ד"ר מני אלקלעי (צילום:מיה צבן. בי"ח פורייה)

ד"ר מני אלקלעי (צילום:מיה צבן. בי"ח פורייה)

תחום האורוגניקולוגיה, הסביר ד"ר אלקלעי, נותן מענה לבעיות שכיחות של רצפת האגן אצל נשים. "מדובר בספקטרום רחב של גילאים סביב גילאי ההיריון והלידה ובהמשך לכל אורך החיים של האישה. הבעיות השכיחות הן נזקים ברצפת האגן בעקבות לידה, כאשר התופעה הנפוצה היא אי שליטה בסוגרים. בהמשך גם בגילאים המבוגרים יותר נשים סובלות מחולשה של שרירי רצפת האגן, חוסר תמיכה באיברי האגן , צניחת רחם, צניחת השלפוחית וכדומה. טווח הגילאים של בעיות אלו רחב, ושכיחותן גדלה עם הגיל. עם עליית תוחלת החיים, אנו הרופאים, פוגשים יותר ויותר בעיות מהסוג הזה. חלק גדול מהנשים סובלות מסימפטומים של צניחת שלפוחית, צניחת רחם ודליפת שתן ואינן מגיעות לטיפול בגלל חוסר מודעות".

פרופסור משה בן עמי, מנהל האגף לאם וליילוד ב"פורייה" ויו"ר איגוד הגינקולוגיה,  ציין לרגל חנוכת השירות ומינוי ד"ר אלקלעי כמנהלו: "המטרה של המרכז הרפואי פורעיה היא לתת לציבור הנשים באזור מענה רחב ומקצועי בכל תחומי הגניקולוגיה. לכן הוספנו שירות חשוב ונדרש זה הנותן מענה מקצועי בתחום האורוגניקולוגיה . ד"ר אלקלעי יבנה צוות רב תחומי שיכלול רופאים מתחומים שונים וגם פיזיותרפיסטים".

נושאים קשורים:  חדשות,  פרופ' משה בן עמי,  אורו-גניקולוגיה,  ד"ר מני אלקלעי,  המרכז הרפואי "ברוך פדה" בפוריה
תגובות
פרופ' ח. גרזוזי
04.05.2013, 14:15

מזל טוב על המינוי וברוך הבא לצפון