חדשות

פרופ' ברוך ברנר מונה למנהל מרכז דוידוף לטיפול בחולי סרטן בבלינסון

המרכז הוא חלק מבית החולים בילינסון. פרופסור ברנר מחליף בתפקיד את ד"ר נפתלי מידן

פרופסור ברוך ברנר (צילום: בני אדם ורן ברגמן. בי"ח בילינסון)

פרופסור ברוך ברנר (צילום: בני אדם ורן ברגמן. בי"ח בילינסון)

פרופסור ברוך ברנר (47) מונה למנהל מרכז דוידוף - המרכז הכוללני לטיפול בחולי סרטן ולמחקר בבית החולים "בילינסון" בפתח תקווה. הוא מחליף בתפקיד זה את ד"ר נפתלי מידן.
מרכז דוידוף מאגד את כל המכונים לאונקולוגיה והמטו-אונקולוגיה של שני בתי החולים בילינסון והשרון, המרכיבים את מרכז רבין וכן שירותים נלווים.

פרופסור ברנר הוא מבכירי האונקולוגים בישראל. מאז 2003 ניהל את היחידה לאונקולוגיה של מערכת העיכול במרכז דוידוף. הוא גם פרופסור חבר קליני בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב. במקביל לעבודתו בבילינסון, מעורב פרופסור ברנר בפעילות מחקרית במסגרת הארגון האירופי לטיפול ומחקר של סרטן (EORTC).

פרופסור ברנר, נשוי ואב לשתי בנות, למד רפואה באוניברסיטת תל אביב. בשנת 2001 סיים התמחות באונקולוגיה במכון ב-"בילינסון". לקראת סוף התמחותו נסע להשתלם באונקולוגיה של מערכת העיכול במרכז הסרטן "ממוריאל סלואן-קטרינג" בניו-יורק – ומשם חזר לישראל כדי לנהל את היחידה לאונקולוגיה של מערכת העיכול ב"בילינסון". זו אחת היחידות הגדולות מסוגה בארץ בהיקף הפעילות ובתחום המחקרי, תוך שיתוף פעולה נרחב עם קבוצות מחקר מחו"ל וחברות ביו-טכנולוגיה, גם לשם פיתוח תרופות ושיטות טיפול חדשניות.
בנוסף, משמש פרופסור ברנר כיועץ בועדות משרד הבריאות, האגודה למלחמה בסרטן וחברות פרמצבטיקה. עד כה פרסם מעל ל-80 מאמרים בכתבי עת מדעיים שונים ועבודותיו הוצגו בכנסים מקצועיים רבים.
פרופסור ברנר ציין כי מינויו מהווה עבורו "סגירת מעגל": "הגעתי למכון האונקולוגי ב-בילינסון בשנה השלישית ללימודי הרפואה שלי כעתודאי - בגיל 21, ומאז לא נפרדתי מהמקום, להוציא את תקופת שרותי הצבאי והשתלמות בחו"ל. אני מודע לאתגר הגדול העומד בפני נוכח ההתפתחויות העצומות הצפויות בתחום הזה בשני העשורים הקרובים".

נושאים קשורים:  חדשות,  פרופסור ברוך ברנר,  המרכז הרפואי "רבין"
תגובות
עדו
16.04.2013, 22:07

מאחל הצלחה לפרופ' ברוך ברנר בתפקידו הניהולי .

זהבה ברנר
04.08.2013, 20:41

בוקי,
כל הכבוד!
אני גאה בך.