חדשות

לאחר למעלה מ- 20 אלף צפיות בעונה הראשונה: הושקה העונה השניה של 6MIN

שיתוף הפעולה בין "דוקטורס אונלי" לבין בית הספר ללימודי המשך של אוניברסיטת ת"א בהפקת ערוץ וידאו מקצועי לרופאים ממשיך לעונה שניה - והפעם: ערוצי וידאו בתחומים הבאים: מין ומיניות, משפחה, עור, גינקולוגיה

בית הספר ללימודי המשך ברפואה של אוניברסיטת תל אביב ואתר "דוקטורס אונלי" מבית הר"י משיקים בימים אילו את העונה השניה של פרויקט 6MINUTES - פרויקט אקדמי ראשון מסוגו, המיועד לרופאים בישראל. במסגרת המיזםהחדשני צולמו כבר מאות סרטים בתחומי התמחות שונים, ובימים אלה מצולמים עשרות מומחים מובילים נוספים.

לכניסה לערוץ  לחץ כאן

בסרטונים אפשר לצפות בערוץ הווידיאו שהושק באתר "דוקטורס אונלי". אורכם של הסרטונים כשש דקות, והם כוללים הרצאות קצרות מאת המרצים המובילים בארץ בבית הספר ללימודי המשך ברפואה, הפקולטה לרפואה, אוניברסיטת תל אביב.

6minutes

בעונה הראשונה, בה הושקו שלושה ערוצים בלבד: פסיכיאטריה, טיפול בהתמכרויות ועינים -  נרשמו סה"כ (בכל הסרטונים) למעלה מעשרים אלף צפיות. עתה כאמור, לאור ההצלחה, מושקת העונה השניה שתכלול גם ערוצים בתחומים הבאים: משפחה, עור, מין ומיניות, ילדים, וגינקולוגיה. בשיחה עם מערכת "דוקטורס אונלי" אמר פרופ' חיליק לבקוביץ' כי "בית הספר ללימודי המשך בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב הוא חוד החנית של לימודי המשך לרופאים בארץ. אנו מאמינים שהאפשרויות העצומות שמביא עמו עידן הווידיאו ברשת הן גם הזדמנות טובה עבורנו לחשוף את התכנים העשירים שמעבירים מיטב המומחים בארץ לכלל ציבור הרופאים בישראל. הצלחת העונה הראשונה, כמו כמות הנרשמים הנאה לבית הספר שלנו, מוכיחה כי יש צמא בקרב הרופאים למידע ולידע - כשהוא איכותי ומוגש בצורה קפדנית".

"הצלחת העונה הראשונה, כמו כמות הנרשמים הנאה לבית הספר שלנו, מוכיחה כי יש צמא בקרב הרופאים למידע ולידע - כשהוא איכותי ומוגש בצורה קפדנית".

פרופ' לבקוביץ', פסיכיאטר בהתמחותו וחוקר מוח, הוא ראש בית הספר ללימודי המשך בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב. בשיחה עם דוקטורס אונלי הוא נשמע נרגש לקראת השקת העונה השניה.

- כיצד נבחרו המרצים והתחומים השונים שצולמו לעונה השניה?
" הבחירה נעשתה בשיתוף ראשי החוגים אצלנו. אני מאד שמח למשל, שהקורס המצליח במין ומיניות יקבל ביטוי און לייני, מה שינגיש את תכניו, המובקשים ממילא, למספר רב של רופאים. השנה גם הצטרף החוג לרפואת משפחה, שכולל את כמות הרופאים הגדולה ביותר, עם מספר רב ומגוון של סרטונים בנושאים שונים. אני בטוח שרופאי המשפחה ימצאו עניין רב בפרויקט ".

- מדוע בחרתם דווקא בפורמט וידיאו?
"בעונה הראשונה בנינו יחד עם מערכת "דוקטורס אונלי"  פלטפורמת וידיאו חדשנית וידידותית שמאפשרת לנו לממש את החזון – להביא את המרצים המובילים בישראל לתיבת המייל ולמחשב האישי של כל רופא. ההצלחה בכמות הצפיות ובפידבקים המצויינים שאנחנו מקבלים מהשטח מוכיחה שלא טעינו ".

פרופ' מקורי, דיקאן הפקולטה לרפואה: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם האתר, ובטוחים כי קהל הרופאים ימשיך "להצביע ברגליים" גם בעונה השניה, וליהנות מהתכנים הרבים והמגוונים שאנחנו יכולים להציע לו - שהם בבחינת טעימה בלבד, לתכנים שאנו מציעים בבית הספר ללימודי המשך".

לכניסה לערוץ החדש לחץ כאן

נושאים קשורים:  חדשות,  אוניברסיטת תל אביב,  פרופ' חיליק לבקוביץ,  בית ספר ללימודי המשך,  סוניה כשר,  6min
תגובות